Farklı biletler farklı şekilde çözülür. Bazen bir bildirimin çözümü birden fazla acenteye veya ekibe bağlı olabilir. Belki Finans'tan birinin, Hukuk'tan birinin ya da üçüncü taraf bir satıcının devreye girmesi gerekebilir; durum ne olursa olsun, destek talebi genellikle ilgili çeşitli ekiplere sırayla atanır. Bu tür iş akışı, temsilcinin görünürlüğünün azalmasına neden olur; bu da, müşteri onlardan bir güncelleme istediğinde temsilcinin döngünün dışında kalabileceği anlamına gelir.
Paylaşımlı Sahiplik, bir biletin birincil acente yani müşteriyle yüz yüze olan acente ile 'dahili acente' arasında paylaşılmasını sağlayarak böyle bir durumun ortaya çıkmasını önler. Bu şekilde, dahili ekipler sorunu çözmeye çalışırken bile birincil temsilci döngüde kalabilir.
Paylaşılan sahipliği etkinleştirmek için hızlı bir kılavuz:
- Freshdesk portalınızda Yönetici olarak oturum açın
- Yönetici > Destek İşlemleri > Gelişmiş Biletleme'ye gidin
- Paylaşılan Sahiplik geçişini etkinleştirin
Artık hesabınızda Paylaşılan Sahiplik etkinleştirilecek
Paylaşılan sahipliğin işe yaraması için dahili gruplarınızın oluşturulan ilgili özel bilet durumlarıyla eşleştirildiğinden emin olmanız gerekir. Yönetici olarak özel bilet durumları oluşturabilir ve bunların her birini bir dizi grupla eşleyebilirsiniz. Bir biletin durumu değiştirildiğinde, yalnızca bu durumla eşlenen ilgili gruplar o bilet için dahili bir gruba atanma seçeneğine sahip olacaktır.
Not: Dahili grupları varsayılan durumlarla (Açık, Beklemede, Çözümlendi ve Kapalı) eşleyemezsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız