Acentelerin biletleri kendi başlarına seçebildiği bir sisteminiz olduğunda, iki veya daha fazla temsilcinin aynı bilete bakması ve hatta ona aynı anda yanıt vermesi yaygındır. Temsilci çarpışma tespitini kullanarak bir müşterinin aynı destek bildiriminde iki farklı temsilciden iki yanıt alması gibi hataların önüne geçebilirsiniz.
Neleri görüntüleyebilirsiniz?
- Bilete kaç temsilci bakıyor ve bunların kim olduğu
- Kaç temsilci bilete yanıt yazıyor ve kimler?
Bu şekilde, temsilcilerinizin halihazırda başka birinin hallettiği sorunları çözmek için zaman harcamasına gerek kalmaz. Ayrıca iki kez düşünmeden gönder tuşuna basabilirler çünkü temsilci çarpışma tespitinin yanı sıra, mükerrer yanıtları veya son gelişmeleri dikkate almayan yanıtları durduran Trafik Polisi özelliği de mevcuttur.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız