Topluluk Forumlarınızı Ayarlama

Şu tarihte değiştirildi Cum, 2 Şbt şunda: 2:36 AM

Freshdesk'teki topluluk forumlarınız 3 seviyeli bir hiyerarşi halinde düzenlenmiştir:


Kategoriler > Forumlar > Konular


En üst düzeyde, içinde belirli Forumlara sahip olabileceğiniz çeşitli topluluk Kategorileriniz vardır . Bu forumların her birinde ihtiyaç duyduğunuz sayıda tartışma konusu bulunabilir. 

 

Forumlarınızdaki konular veya bireysel gönderiler asıl tartışma konularıdır. Forumun türüne bağlı olarak kullanıcılar, belirli bir konudaki özellik isteklerine, sorulara veya sorunlara olumlu oy verebilir.
 

Forumlar benzer konulardan oluşan koleksiyonlardır; böylece müşteriler topluluktan belirli bir yanıt almak için tam olarak nereye gideceklerini bilirler. Örneğin, müşterilerinizden Özellik İstekleri  toplamak için özel bir foruma, topluluğun ipuçlarını ve püf noktalarını paylaşabileceği başka bir foruma ve müşterilerin karşılaştıkları sorunlar ve bunların geçici çözümleri hakkında konuşabilecekleri üçüncü bir foruma sahip olabilirsiniz.
 

Son olarak forumlarınızı belirli Kategoriler halinde düzenleyebilirsiniz. Kategoriler, topluluk tartışmalarınızı daha iyi organize etmenize yardımcı olmanın yanı sıra, birden fazla üründe destek sağlıyorsanız kullanışlıdır Belirli bir ürüne ilişkin yalnızca belirli forum kategorilerini o ürünün portalında göstermeyi seçebilirsiniz.


Destek portalınızda topluluk tartışmalarını nasıl organize etmek istediğinize karar verdikten sonra yeni kategoriler ve forumlar oluşturmaya başlayabilirsiniz.


Yeni bir Kategori oluşturmak için hızlı kılavuz



  • Forumlar > Kategori Ekle seçeneğine tıklayın .
  • Bu kategoriye bir başlık ve kısa bir açıklama verin. (Bunun gerekli portallarda görünmesini seçebilirsiniz.)
  • İşiniz bittiğinde Kaydet'i tıklayın .
  • Artık bu kategoriye belirli forumlar eklemeye başlayabilirsiniz.


Yeni bir Forum Oluşturma
Her kategori altında, tartışmaları belirli bir yöne yönlendirmek için yeni bir forum oluşturabilirsiniz. Örneğin, 'İpuçları ve Püf Noktaları'na ayrılmış bir forumunuz veya müşterilerinizin en iyi uygulamalarını paylaşabilecekleri bir forumunuz olabilir.



Yeni bir Forum oluşturmak için hızlı kılavuz:



  • Gerekli kategorideki Yeni Forum düğmesini seçin .

  • Foruma bir isim verin ve forumun ne hakkında konuşacağına dair kısa bir açıklama yapın.

  • Tartışılacak konuların türünü yansıtacak şekilde forum türünü Sorular, Duyurular, Fikirler veya Sorunlar olarak seçin.

  • Forum görünürlüğünü seçin - tümü, oturum açmış kullanıcılar, yalnızca acenteler veya seçilen şirketler.

  • Müşterileriniz tarafından bu foruma gönderilen tüm yeni konuların otomatik olarak bilete dönüştürülmesini istiyorsanız, Konuyu Otomatik Olarak Biletlere Dönüştür seçeneğinin yanındaki geçiş düğmesine tıklayın .

  • İşiniz bittiğinde Kaydet'i tıklayın .


Yeni bir konu oluşturma

Bir forum oluşturduğunuzda, hem temsilciler hem de oturum açmış müşteriler bir konu başlatabilir (forumu müşterilere görünür hale getirmeniz koşuluyla). Yeni bir tartışma konusu başlatmak için forumun içinden 'Konu Başlat'a tıklayabilirsiniz.



Yeni bir forum yazısı yazmak için Hızlı Kılavuz:

  • Yeni konu eklemek istediğiniz Forum'a tıklayın ve Konu Başlat'ı seçin .
  • Konuya ve göndermek istediğiniz mesaja uygun bir ad verin.
  • Gönderinin Yapışkan  mı yoksa Kilitli mi olması gerektiğini seçin . Yapılan  tüm güncellemeler ve değişikliklerden haberdar olmak istiyorsanız bir konuyu da izleyebilirsiniz .
  • Gerekirse bir dosya ekleyebilirsiniz.
  • İşiniz bittiğinde Konuyu Gönder'e tıklayın.
  • Yanıtla düğmesi daha sonra aracılar ve kullanıcılar tarafından yorumlarıyla yanıt vermek için kullanılabilir.

Freshdesk'teki topluluk forumlarınız 3 seviyeli bir hiyerarşiyle düzenlenir:


Kategoriler > Forumlar > Konular


En üst düzeyde, içinde belirli Forumların bulunabileceği çeşitli topluluk Kategorileriniz olabilir Bu forumların her birinde ihtiyaç duyduğunuz sayıda tartışma konusu bulunabilir . 

 

Forumlarınızdaki konular veya bireysel gönderiler asıl tartışma konularıdır. Forumun türüne bağlı olarak kullanıcılar, belirli bir konudaki özellik isteklerine, sorulara veya sorunlara olumlu oy verebilir.
 

Forumlar benzer konulardan oluşan koleksiyonlardır; böylece müşteriler topluluktan belirli bir yanıt almak için tam olarak nereye gideceklerini bilirler. Örneğin, müşterilerinizden Özellik İstekleri toplamak için özel bir foruma, topluluğun ipuçlarını ve püf noktalarını paylaşabileceği başka bir foruma ve müşterilerin karşılaştıkları sorunlar ve çözüm yolları hakkında konuşabilecekleri üçüncü bir foruma sahip olabilirsiniz.
 

Son olarak forumlarınızı belirli Kategoriler halinde düzenleyebilirsiniz. Kategoriler, topluluk tartışmalarınızı daha iyi organize etmenize yardımcı olmanın yanı sıra, birden fazla üründe destek sağlıyorsanız kullanışlıdır Belirli bir ürüne ilişkin yalnızca belirli forum kategorilerini o ürünün portalında göstermeyi seçebilirsiniz.


Destek portalınızda topluluk tartışmalarını nasıl organize etmek istediğinize karar verdikten sonra yeni kategoriler ve forumlar oluşturmaya başlayabilirsiniz.
Yeni bir Kategori oluşturmak için hızlı kılavuz



  • Freshdesk hesabınızdaki Forumlar sekmesine tıklayın .
  • Konu ekle düğmesinin yanındaki ok simgesini tıklayın ve Kategori Ekle 'yi seçin .
  • Bu kategoriye bir başlık ve kısa bir açıklama verin. Bunun gerekli portallarda görünmesini seçebilirsiniz.
  • İşiniz bittiğinde Kaydet'i tıklayın .
  • Artık bu kategoriye belirli forumlar eklemeye başlayabilirsiniz.


Yeni bir Forum Oluşturma
Her kategori altında, tartışmaları belirli bir yöne yönlendirmek için yeni bir forum oluşturabilirsiniz. Örneğin, 'İpuçları ve Püf Noktaları'na ayrılmış bir forumunuz veya müşterilerinizin en iyi uygulamalarını paylaşabilecekleri bir forumunuz olabilir.



Yeni bir Forum oluşturmak için hızlı kılavuz:



  • Gerekli kategorideki Yeni Forum düğmesini seçin .

  • Foruma bir isim verin ve forumun ne hakkında konuşacağına dair kısa bir açıklama yapın.

  • Tartışılacak konuların türünü yansıtacak şekilde forum türünü Sorular, Duyurular, Fikirler veya Sorunlar olarak seçin.

  • Forum görünürlüğünü seçin - tümü, oturum açmış kullanıcılar, yalnızca acenteler veya seçilen şirketler.

  • Müşterileriniz tarafından bu foruma gönderilen tüm yeni konuların otomatik olarak bilete dönüştürülmesini istiyorsanız, Konuyu Otomatik Olarak Biletlere Dönüştür seçeneğinin yanındaki geçiş düğmesine tıklayın .

  • İşiniz bittiğinde Kaydet'i tıklayın .

Yeni bir konu oluşturma

Bir forum oluşturduğunuzda, hem temsilciler hem de oturum açmış müşteriler bir konu başlatabilir (forumu müşterilere görünür hale getirmeniz koşuluyla). Yeni bir tartışma konusu başlatmak için forumun içinden 'Konu Başlat'a tıklayabilirsiniz.



Yeni bir forum yazısı yazmak için Hızlı Kılavuz:

  • Yeni konu eklemek istediğiniz Forum'a tıklayın ve Konu Başlat'ı seçin .
  • Konuya ve göndermek istediğiniz mesaja uygun bir ad verin.
  • Gönderinin Yapışkan mı yoksa Kilitli mi olması gerektiğini seçin. Ayrıca yapılan tüm güncellemeler ve değişikliklerden haberdar olmak istiyorsanız Konuyu izle'yi seçin.
  • Gerekirse bir dosya ekleyebilirsiniz.
  • İşiniz bittiğinde Konuyu Gönder'e tıklayın.
  • 'Yanıtla' düğmesi daha sonra temsilciler ve kullanıcılar tarafından yorumlarıyla yanıt vermek için kullanılabilir.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız