Farklı Forum Türleri ve Ne Yaptıkları

Şu tarihte değiştirildi Cum, 2 Şbt şunda: 2:37 AM

Topluluk forumlarınızda ihtiyaç duyduğunuz sayıda forum türüyle tartışmaları yönlendirebilirsiniz. Freshdesk'in sunduğu dört forum türü şunlardır:


Forum TürüNe olduğunuÖzel olan nedirBu Nerede Kullanılır?
SorularKullanıcıların topluluktan soru sorabileceği ve yanıt alabileceği Soru-Cevap forumuDiğer kullanıcılar 'Bu Sorum Var' diyerek sorulara olumlu oy verebilirSoru-Cevap Forumları, İpuçları ve Püf Noktaları ve geçici çözümlere ilişkin tartışmalar
 FikirlerKullanıcılar bir fikri paylaşabilir ve bunun etrafında bir tartışma başlatabilir ve temsilciler fikirle ilgili ilerlemeyi paylaşabilirDiğer kullanıcılar 'Bu Fikri Beğendim' diyerek fikirlere olumlu oy verebilir ve konuyu 'Planlandı', 'Devam Ediyor', 'Ertelendi', 'Uygulandı' veya 'Alınmadı' olarak etiketleyerek fikirdeki ilerlemeyi paylaşabilirsiniz.Özellik talepleri, ürün yol haritası fikirleri ve çözümleri 
 SorunlarKullanıcılar bir sorunu veya hatayı paylaşabilir ve bunu toplulukla tartışabilirDiğer kullanıcılar 'Bu Sorunu Yaşıyorum' diyerek soruna olumlu oy verebilir, sorun çözüldü veya çözülmedi olarak işaretlenebilir ve bir düzeltme bulunduğunda güncellenebilirSorunlar ve hata raporu forumları 
 DuyurularTemsilciler veya kullanıcılar genel duyuruları paylaşabilir ve bu konuda basit bir tartışma başlatabilirDuyuru forumlarında her konu için oylama seçeneği yoktur;
yalnızca acenteler duyuru yapabilir
Önemli ürün duyuruları, düzeltmeler ve sürüm notları

 


Yukarıdaki türlere göre forumlarınızın her birini farklı şekilde özelleştirebilirsiniz. Örneğin, Soru-Cevap forumlarınız, kullanıcı ipuçlarınız ve nasıl yapılır veya geçici çözümlerle ilgili tartışmalar ideal olarak Soru Forumları olacaktır. Benzer şekilde, müşterilerinizden fikir, çözüm ve özellik isteklerini davet etmek için bir tartışma başlığı çalıştırıyorsanız, bunun bir Fikir forumu olmasını istersiniz.


Temsilcileriniz ayrıca yeni bir destek talebi oluşturmak ve bunların ilgili forum konusuna bağlanmasını sağlamak için Forum konuları içindeki  Konuyu Bilete Dönüştür seçeneğini de kullanabilir .

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız