Kuruluş Hesabınızı kurun

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 24 Tem, 2023 şunda: 10:20 AM

Kuruluşunuz için bir Zoho CRM yöneticisi olarak rolünüz, çalışanlarınıza başarılı bir şekilde gelişebilecekleri güvenilir bir ekosistem sunmaktır.


CRM araçlarının faydalarından en iyi şekilde yararlanmak için gerçekleştirmeniz gereken faaliyetlerin bir listesi var, temel faaliyetlerden birkaç örnek görelim:


  • Çalışanlarınızın CRM araçlarını uygun şekilde öğrenmesine ve kullanmasına yardımcı olun.
  • CRM platformunu iş ihtiyaçlarınıza göre özelleştirin.
  • Satış temsilcilerinin daha hızlı çalışmasına ve daha önemli olan şeylere odaklanmasına yardımcı olmak için otomatikleştirilmiş süreçler tasarlayın
  • Satış temsilcilerinize, müşterileriyle bağlantıda kalmaları ve etkileşimde bulunmaları için birden fazla kanal verin
  • İş metriklerini analiz edin ve verilerden en iyi şekilde yararlanın


Bir yönetici olarak, kuruluşunuz için Zoho CRM'yi uygulamaya yönelik ilk adımınız, kişisel ayarlara ayrıntıları girmeyi ve departmanlardaki tüm kullanıcılar tarafından görülebilecek kuruluş ayrıntılarını tanımlamayı içerecektir. Ayrıca CRM hesabınızda e-posta ayarlarını tanımlamanız ve zamanında ödüller ve ayrıcalıklar vererek ekip üyelerinizi motive edecek Gamescope'u yapılandırmanız gerekecektir.



Kişisel Ayarlar :


Önce dili ve saat dilimini değiştirerek CRM hesabınızı kişiselleştirin. Ayrıca, Zoho CRM yoluyla gönderilen iş e-postaları için kullanılacak kişiselleştirilmiş imzanızı da ekleyin.




Organizasyon Ayarları:


Şirket ayrıntıları:  Tüm ticari iletişimleriniz için şirket adı, ülke yerel ayarı, saat dilimi ve ayrıca şirket logosu gibi şirket ayrıntılarınızı ekleyin. Görüntü dosyası boyutunun 10 MB'ı geçmemesi gerektiğini unutmayın ve en iyi sonuçlar için 190 (genişlik) x 65 (yükseklik) piksel boyutlarına sahip bir görüntü kullanın.



Şirketiniz için muhasebe amaçları ve mali tabloların hazırlanması için kullanılan mali yılı ayarlayın. Mali yıl, takvim yılı ile aynı olmayabilir. Mali başlangıç ayını seçin, ardından mali çeyrekler otomatik olarak toplanır.




Kuruluşunuzdaki çeşitli ekipler, farklı çalışma saatlerinde ve farklı saat dilimlerinde vardiyalı olarak çalışabilir. Vaka yükseltme kurallarını kullanarak vakaları kişilere atamanıza yardımcı olacak iş saatlerinizi tanımlayın.






Zoho CRM'de e-posta hesabınızı, satışların yanı sıra tek bir yerden e-posta ile çalışacak şekilde IMAP yoluyla yapılandırın.



Satış yarışmaları düzenleyerek ve ekip üyelerinizi kupa ve rozetlerle ödüllendirerek satışları daha eğlenceli hale getirin.








Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız