Ebeveyn Çocuk biletleme, acentelerin bir bileti farklı acenteler tarafından paralel olarak üzerinde çalışılabilecek daha küçük alt biletlere bölmesine olanak tanıyarak işletmelerin sorunları daha hızlı çözmesine yardımcı olur.
Diyelim ki işletmeniz yeni bir müşteri edindi. Ekipleriniz müşteriye yönelik brifing üzerinde çalışmaya başlamadan önce çok sayıda durum tespiti gerçekleştirilir: pazar araştırması, geçmiş kontrolleri, hukuki incelemeler vb. Bunlar ekibinizin çoğunun paralel olarak üzerinde çalışacağı görevlerdir.
Artık çoğu ekip, bir bilet talebi oluşturup bunu farklı ekiplere ileterek ve onlarla takip ederek bunu yapıyor. Bununla birlikte, ebeveyn-çocuk bildirimi ile bir temsilci, farklı ekiplerin tamamlaması gereken birden fazla görev içeren alt biletler oluşturabilir - durum tespiti ebeveyn bildirimini alt destek bildirimlerine bölebilir - geçmiş kontrolü, pazar araştırması vb. ve bunu bireye atayabilir. takımlar.
Bu şekilde, temsilcilerin sorumluluğu ve görünürlüğü artmakla kalmaz, aynı zamanda genel çözüm süresi de kısaltılabilir ve sonuç olarak müşteri memnuniyeti artar.
Ebeveyn Çocuk Biletlemesini ayarlamak için hızlı kılavuz:
- Freshdesk portalınızda Yönetici olarak oturum açın
- Yönetici > Destek İşlemleri > Gelişmiş Biletleme'ye gidin
- Ebeveyn-Çocuk Biletleme geçişini etkinleştirin
Artık hesabınızda Ebeveyn Çocuk Biletleme etkinleştirilecektir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız