Merkezi Omnichannel Aracı Yönetimi

Şu tarihte değiştirildi Sal, 1 Ağu, 2023 şunda: 3:58 AM

Freshcaller ve Freshchat'teki temsilcileri doğrudan Freshdesk Omnichannel hesabınızdan yönetebilirsiniz. Yeni bir temsilciyi işe almanız veya kanallar arasındaki erişimini değiştirmeniz gerektiğinde, değişiklik yapmanız gereken tek yer Freshdesk'tir. Telefon, sohbet veya destek talebi hacminize bağlı olarak, temsilcileri farklı kanallar arasında taşıma esnekliğine sahipsiniz.


Temsilci ekleme ve silme:

Temsilciler Freshchat veya Freshcaller'a sadece Freshdesk'ten eklenebilir veya silinebilir. Bir temsilci eklediğinizde, Destek Kanalları bölümü altında "Telefon" ve "Sohbet "i seçerek Freshcaller ve Freshchat sohbet hesabınıza temsilci olarak eklenmelerini seçebilirsiniz. Freshdesk'te seçtiğiniz rol Freshchat ve Freshcaller'da aynı rol ile eşleştirilecektir.



Bir aracının erişimini güncelleme:

Bir temsilcinin Freshdesk'teki rolünde yapılan herhangi bir güncelleme anında Freshchat ve Freshcaller ile senkronize edilecektir. Öte yandan, Freshchat ve Freshcaller'da bir temsilcinin rolünü değiştirirseniz, bu Freshdesk'inize senkronize edilmeyecektir. Freshdesk'te yaptığınız değişiklikler Freshchat veya Freshcaller'da yaptığınız değişiklikleri geçersiz kılabilir.



Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız