Freshdesk ile Birden Fazla Ürünün Desteklenmesi

Şu tarihte değiştirildi Sal, 6 Şbt şunda: 4:53 AM

Freshdesk, herhangi bir ekstra lisans ödemenize gerek kalmadan tek bir yardım masasından birden fazla ürünü desteklemenize olanak tanır. 


Tüm kuruluş için tek bir yardım masası kullanmak işe yarar, ancak müşterileriniz her ürününüz için özel bir destek portalına sahip olmaktan hoşlanmaz mı? Freshdesk, daha fazla hesap oluşturup ödeme yapmanıza gerek kalmadan, her bir ürününüz için ayrı portallara sahip olmanızı sağlar. Onlara farklı URL'ler verebilir ve ayrıca alakasız forumları ve çözümleri belirli kategorilerle sınırlandırarak gizleyebilirsiniz.


Temsilci arayüzü her iki ürün için de aynı kalacaktır. Otomasyon kurallarına göre ayrılmadıkça acenteler, destek bildirim görünümlerinde tüm ürünlere ait biletleri görebilir.
 

Ürünlerinizin her biriyle şunları elde edebilirsiniz:

  1. Ürüne özel gelen destek posta kutuları (support@product1.com, support@product2.com gibi)

  2. Ürüne özel giden destek posta kutuları

  3. Her ürün için ayrı markalı müşteri destek portalı

  4. Her ürün için ayrı bilgi bankası makaleleri

  5. Her ürün için farklı topluluk forumları  


Freshdesk Pro planında en fazla 5 ürün oluşturabilirsiniz . Freshdesk Enterprise planında sınırsız ürün oluşturabilirsiniz.


Çoklu ürün desteğini ayarlamaya yönelik hızlı bir kılavuz


Bir Ürün Kurma

  • Yönetici > Destek İşlemleri > Birden Fazla Ürün'e gidin . 
  • Yeni Ürün'e tıklayın ve Ürün Adı  ve Açıklamasını girin .
  • Her ürün için benzersiz destek e-postaları yapılandırmak ve bunları belirli gruplara atamak için Ürün Destek E-postası altındaki ayrıntıları doldurun .
  • E-postaları destek taleplerine dönüştürmek için ilgili posta kutusunda iletim kuralını yapılandırmayı unutmayın .
  • Ayarlarınızı kaydedin .



Portal Kurulumu 

  • Yönetici  Destek İşlemleri > Birden Fazla Ürün'e gidin.
  • Portalı Etkinleştir'e tıklayın
  • Portal URL'sini girin ve Portal ayarlarını yapılandırın. 
  • Ayrıca, söz konusu portalda görüntülemek istediğiniz gerekli Çözüm ve Forum kategorilerini Portal Kategorileri altında ilişkilendirebilirsiniz.



Not: Portallar, Portallar sayfasından da kurulabilir ve yapılandırılabilir Yönetici > Kanallar > Portallar ).

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız