Freshdesk Omnichannel Nedir ?

Şu tarihte değiştirildi Sal, 1 Ağu, 2023 şunda: 3:49 AM

Freshdesk Omnichannel, Omnichannel müşteri desteğiyle gelen tüm benzersiz zorlukları çözmek için sıfırdan oluşturulmuştur. E-posta, sohbet, telefon ve sosyal kanallardaki iş akışlarını doğrudan Freshdesk içinden merkezi olarak düzenleyebilirsiniz.


Üç Freshdesk Omnichannel planı sunuyoruz: Growth, Pro ve Enterprise Omnichannel planları.


Not: Omnichannel planları Freshdesk planlarından farklıdır.


Ayrıcalıklı Özellikler:


* Temsilcileri biletleme, sohbet ve telefon genelinde tek bir yerden yönetin.


* Destek kanallarınızdaki performansı gerçek zamanlı olarak izleyin.


* Kanallar genelinde hacim ve performans eğilimlerinin bütünsel bir görünümünü elde edin.


* Freshdesk'teki bilgi bankası makalelerini Freshchat ile sorunsuz bir şekilde senkronize edin.


* Farklı kanallarda çalışan ekipleri merkezi olarak yönetin.


* Farklı kanallar için esnek çalışma saatleri oluşturun.



Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız