Giriş yaparak ve hizmet masanıza erişerek

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 3 Ock şunda: 6:37 AM

Müşterilerinizin destek masası destek portalından talepler oluşturmasını ve sizinle iletişime geçmelerini çok daha kolay hale getirebilirsiniz. Örneğin, yeni bir hesap oluşturmalarını istemek yerine mevcut Google hesaplarını kullanarak kendi kendilerine destek portalına giriş yapmalarına izin verebilirsiniz. Ayrıca, mevcut Active Directory kimlik bilgilerini kullanarak giriş yapmalarını da doğrulayabilirsiniz. 


Müşterilerinizin giriş yaparak destek portalınıza erişmelerini ve oturum açmalarını daha kolay hale getirebilecek 3 genel ayar şunlardır: 


1. Giriş yapmadan bilet oluşturma


Müşterileriniz gerçekten acil bir sorunla karşı karşıya kaldılar ve yardımınıza en kısa sürede ihtiyaçları var. Portalınıza gelip bir bilet oluşturmak istediklerinde, giriş yapmalarını istemek onları sinirlendirebilir. Bunun yerine, Yeni bilet sekmesinin ana ekranında görüntülenmesini sağlayarak doğrudan e-posta adreslerini belirterek bileti iletebilmelerini sağlayabilirsiniz. Bu seçeneği talep edenler için etkinleştirmek için Yönetici > Kanal > Diğer Kanal > Destek Portalı bölümüne gidin. 

Hesabınız birden fazla çalışma alanı içeriyorsa, Yönetici > Genel Ayarlar -> Kanal > Diğer Kanal > Destek Portalı (-> MSP modunda Ayarlar sekmesi) bölümüne gidin ve Kimlerin portal üzerinden yeni bir bilet gönderebileceği seçeneğini Herkes olarak seçin. Ayrıca, destek portalınızdaki çözümleri kimlerin görebileceğini bu bölümde tanımlayabilirsiniz. 


2. Google ile oturum açma


Birisi destek masanıza gelir ve bir bilet oluşturmaya çalıştığında önce kaydolmaları istenebilir. Bu oldukça can sıkıcı olabilir ve kullanıcılar sinirli olabilirler. Bu durumu önlemek için mevcut Google hesaplarını kullanarak oturum açma seçeneğini sunabilirsiniz. Bu sadece kullanıcı için kaydolma zahmetinden tasarruf etmekle kalmaz, aynı zamanda doğru talep sahibi bilgilerinin mevcut bir veritabanından yani Google'dan hizmet masasına kaydedilmesini sağlar. Bu seçeneği talep edenler için etkinleştirmek için Yönetici > Kanal > Diğer Kanal > Destek Portalı bölümüne gidin. Hesabınız birden fazla çalışma alanı içeriyorsa, Yönetici > Genel Ayarlar -> Kanal > Diğer Kanal > Destek Portalı (-> MSP modunda Ayarlar sekmesi) bölümüne gidin ve kullanıcıların Google kullanarak oturum açmalarına izin verme seçeneğini seçin. 


Not: Şubat 2020'den itibaren Freshworks Ürünlerini kullanmaya başladıysanız, yapılandırabilirsiniz .



3. Freshservice'i tek oturum açma kullanacak şekilde yapılandırın

Müşterileriniz zaten web sitenize veya uygulamanıza giriş yapmış durumdalar ve bir bilet oluşturmak için destek portalına geliyorlar. Burada tekrar oturum açmalarını istemek oldukça sinir bozucu olabilir. Bu durumu önlemek için, müşterilerin tekrar oturum açmadan desteklerinize erişmelerine olanak tanıyan tek oturum açma özelliğini etkinleştirebilirsiniz. Bu seçeneği talep edenler için etkinleştirmek için Yönetici > Hesap Ayarları > Yardım Masası Güvenliği bölümüne gidin. Hesabınız birden fazla çalışma alanı içeriyorsa, Yönetici > Genel Ayarlar -> Hesap Ayarları > Yardım Masası Güvenliği bölümüne gidin ve Tek Oturum Açma seçeneğini etkinleştirin ve tercihinize göre SAML SSO veya Basit SSO'yu seçin. 


Not: Şubat 2020'den itibaren Freshworks Ürünleri ile kaydolduysanız, Freshworks Organizasyon Hesabınızı kullanarak Freshservice için SAML 2.0 Tek Oturum Açma'yı yapılandırabilirsiniz. 



Not: Freshservice'e erişmek için Freshworks Organizasyon hesabını kullanıyorsanız, SSO'yu Org Güvenlik Sayfası'ndan yapılandırabilirsiniz. 


Org güvenlik ayarlarına erişmek için: 


  1. Freshservice hesabınıza giriş yapın.  

  2. Yönetici (Admin) sekmesine tıklayın > Hesap Ayarları (Account Settings) > Yardım Masası Güvenliği (Helpdesk Security). Hesabınız birden fazla çalışma alanı içeriyorsa, Yönetici > Genel Ayarlar (Global Settings) -> Hesap Ayarları (Account Settings) > Yardım Masası Güvenliği (Helpdesk Security) bölümüne gidin. .

  3. "Freshworks 360 Güvenliği'nden Yardım Masası Güvenliği Yönet" bağlantısına tıklayın. Bu, Org Güvenlik sayfasını yeni bir sekmede açar. 










Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız