Freshdesk uygulamasına giriş yaptığınızda bilet listesini göreceksiniz. Bilet listesi görünümünde öncelik (düşük, orta, yüksek, acil), durum (açık, kapalı, beklemede) ve atandığı ekip görüntülenir.
Bir bileti sola kaydırmak, söz konusu bileti almanıza (temsilcinin kendisine atamanıza), kapatmanıza, silmenize ve spam olarak işaretlemenize olanak tanır.
Diğer bilet görünümlerine tıklayarak ulaşabilirsiniz .
Bilet işlevleri
Uzun basma
Aşağıdaki işlevleri toplu olarak gerçekleştirmek için bir bilete uzun basın
Bileti bir temsilciye atayın
Müşterilere haber vererek veya bildirmeden biletleri kapatın
Biletleri sil
Biletler üzerinde senaryolar gerçekleştirin.
Bileti spam olarak işaretle
Veya iki bileti birleştirin
Ayrıca birden fazla bilet seçerek yukarıdaki işlemlerin tamamını toplu olarak gerçekleştirebilirsiniz.
Yeni Bilet Oluşturma:
Ana ekranın sağ alt kısmındaki ' +' düğmesine tıklayın. Sağ alt köşedeki açılır pencerede aşağıdaki seçenekler bulunur:
Yeni bağlantı
Yeni E-posta
Yeni Bilet
Yeni bilet seçeneğine tıklayın.
Kendisi için bilet oluşturduğunuz müşterinin adını arayın ve "talep edeni ara" sütununa girin. Müşteri yeniyse seçeneğin sağ ucunda bulunan simgeyi kullanarak bir kişi oluşturun.
Biletin ne için oluşturulduğuna ilişkin bir açıklama girin. Biletin içeriğini belirtmek için açıklamanın altındaki dosya ekle simgesine tıklayarak bilete fotoğraf veya dosya ekleyebilirsiniz.
Hesabınız için yapılandırılmış olana bağlı olarak gerekli ayrıntıları doldurun ve bilet oluştur simgesine tıklayın.
Yeni bilet oluşturulduktan sonra bilete erişebilir ve diğer tüm biletler gibi üzerinde çalışabilirsiniz.
Yeni E-posta Oluşturma:
Bilet görünümlerinin sağ alt kısmındaki + düğmesine tıklayın ve yeni e-postayı seçin.
Hesabınızda yapılandırılmış birden fazla e-postanız varsa, Kimden seçeneğinden postanın gönderilmesini istediğiniz e-posta kimliğini seçin.
Alıcının e-posta kimliğini Kime seçeneğine girin.
Bir açıklama ekle. Ataç simgesini kullanarak dosyaları ek olarak ekleyebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız