Yardım Widget'ıyla Müşterileri Birden Çok Dilde Destekleme

Şu tarihte değiştirildi Cum, 26 Ock şunda: 3:12 AM

Freshdesk yardım widget'ını kullanarak web sitenize veya ürününüze çözüm makaleleri ve bir iletişim formu yerleştirebilirsiniz. Müşterileriniz yardıma ihtiyaç duyduğunda çözüm makalelerinde arama yapmak veya destek bildirimi göndermek için widget'ı açabilirler. Yardım widget'ını nasıl kuracağınızı öğrenmek için bu videoyu izleyebilir veya yardım widget'ını ayarlama hakkında daha fazla bilgiyi buradan okuyabilirsiniz .


Yardım widget'ınızı birden fazla dilde ayarlamak için öncelikle Freshdesk hesabınıza birden fazla dil eklemelisiniz. Freshdesk hesabınıza birden fazla dil ekleme hakkında bilgi edinmek için burayı tıklayınBirden çok dil ekledikten sonra iletişim formunun, etiketlerin ve çözüm makalelerinin çevirilerini sağlamanız gerekir.  


Yardım widget'ı İbranice ve Arapça gibi sağdan sola yazılan dilleri desteklemez



İletişim formunu desteklenen dillere çevirme

Widget'ı basit formla kullanırsanız, basit formu sizin için çevireceğiz. Öte yandan Yönetici > İş Akışları > Bilet alanları bölümünde ayarladığınız bilet alanlarını kullanırsanız bunları çevirmek için bu kılavuzu kullanabilirsiniz .


Çözüm makalelerini desteklenen dillere çevirme

Çözüm makalelerinizin çevirilerini yalnızca bunları ana dilinizde oluşturduktan sonra sağlayabilirsiniz. Ana dilinizde bir dizi çözüm makalesine sahip olduğunuzda, Diller sekmesi altında eklediğiniz tüm diller için çeviriler sağlayabilirsiniz .


Tarayıcı tabanlı algılama

Tarayıcınızın dili Freshdesk hesabınızda desteklenen dillerden biriyle eşleşiyorsa iletişim formu ve çözümler o dilde yüklenecektir. 


Örneğin, Freshdesk hesabınızda Almanca desteklenen bir dilse ve son kullanıcının tarayıcı dili de Almanca ise, widget iletişim formunu Almanca olarak yükleyecektir. Çözüm makalelerini etkinleştirdiyseniz tüm çözüm makalelerinin Almanca sürümü de yüklenecektir.


Yardım widget'ını belirli bir dilde yüklenmeye zorlamak

Widget'ı belirli bir dilde yüklenmeye de zorlayabilirsiniz. Örneğin kullanıcılarınızdan biri ürününüze Almanca olarak erişiyorsa, widget'a tercihini ileterek widget'ın Almanca olarak yüklenmesini isteyebilirsiniz. 


Widget'ın yerleştirme kodundaki 'yerel' özelliği ayarlanarak widget'ın belirli bir dilde yüklenmesi zorlanabilir. locale özelliği, son kullanıcının tarayıcı dilini geçersiz kılar. Widget'ı Almanca olarak yükleyebileceğiniz örnek bir kod parçasını burada bulabilirsiniz:


            
HTML

Widget'ın belirli bir dilde yüklenmesini sağlamak için locale özelliğini nasıl kullanabileceğinizi öğrenmek için lütfen API belgelerini okuyun.


Etiketlerin desteklenen dillere çevrilmesi

Yönetici > Kanallar > Widget'lar'da  aşağıdaki etiketleri ana dilinizde ayarlayabilirsiniz:

  • Widget başlatıcı metni
  • Widget banner mesajı
  • İletişim formu başlığı
  • İletişim formu gönder düğmesi
  • İletişim formu onay mesajı
  • Hayal kırıklığı izleme banner mesajı
  • Hayal kırıklığı izleme açıklaması
  • Hayal kırıklığı izleme onayı

 

Bu etiketlerin desteklenen dillerinizden herhangi birinde çevirilerini sağlamak için setLabels API'sini kullanabilirsiniz


Müşterilerinizi Almanca ve Fransızca olarak desteklediğinizi varsayalım (hesabınızda İngilizce'nin ana dil olmasına ek olarak). 'İletişim formu başlığı'nın Fransızca ve İspanyolca çevirilerini sağlamak için widget koduyla birlikte şunu yerleştirmeniz gerekir:


FreshworksWidget("setLabels", { 
'fr': {
iletişim_formu: {
başlık:"İletişim bilgileri"
}
},
'es': {
iletişim_formu: {
başlık:"İletişim bilgileri"
}
}
});

Daha fazla ayrıntı için setLabels API belgelerini okuyabilirsiniz .

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız