Ofis dışı zamanlayıcı, temsilcilerin müsait olmadıkları günleri planlamalarına olanak tanır. Biletlerin izinli temsilcilere atanmamasını ve müşteri yanıtlarının mevcut temsilcilere yeniden yönlendirilmesini sağlayabilirsiniz.
Ofis dışında nasıl planlanır
- Freshdesk'inizin sağ üst köşesindeki profil simgenizin yanındaki simgeye tıklayın
- Takımınız için otomatik bilet atamayı etkinleştirip etkinleştirmediğinize bağlı olarak simge farklı görünecektir.
Otomatik atama etkin değil | |
Yeni bilet alınamıyor | |
Yeni bilet almaya müsait |
- Temsilci, Ofis Dışında planlamak için ihtiyaç duyduğu süreyi seçebilir.
Bir temsilci ofis dışındayken iş akışlarını otomatikleştirme
Biletler, izinli olan bir temsilciye otomatik olarak atanmaz. Bilet güncellemelerinde çalışan bir otomasyon kuralı kullanarak acentelerin tatilde olan bir acenteye manuel olarak bilet atamasını engelleyebilirsiniz.
Bir müşteri, ofis dışında olan bir temsilciye yanıt verdiğinde, biletlerin uygun olan bir temsilciye yeniden atanmasını mı, yoksa temsilci tatilden dönene kadar ekibinizin müşteriye yardımcı olmasını mı istediğinizi seçebilirsiniz. Ayrıca bir gruba bildirimde bulunabilir, hatta müşteriye yanıtların gecikeceğini bildiren bir e-posta gönderebilirsiniz.
İPUCU: Müşterilerin ofis dışında olan acentelere verdiği yanıtları takip etmek için acentelerinizin özel destek bildirimi görünümleri oluşturmasını sağlayın. Sadece şu filtreleri kullanmaları gerekecek: Temsilciler: Ben, <izindeki temsilcinin adı> ve Durum: açık
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız