Temsilciler için Ofis Dışı Planlama

Şu tarihte değiştirildi Sal, 6 Şbt şunda: 5:05 AM

Ofis dışı zamanlayıcı, temsilcilerin müsait olmadıkları günleri planlamalarına olanak tanır. Biletlerin izinli temsilcilere atanmamasını ve müşteri yanıtlarının mevcut temsilcilere yeniden yönlendirilmesini sağlayabilirsiniz. 


Ofis dışında nasıl planlanır

- Freshdesk'inizin sağ üst köşesindeki profil simgenizin yanındaki simgeye tıklayın


- Takımınız için otomatik bilet atamayı etkinleştirip etkinleştirmediğinize bağlı olarak simge farklı görünecektir.


Otomatik atama etkin değil
Yeni bilet alınamıyor
Yeni bilet almaya müsait


- Temsilci, Ofis Dışında planlamak için ihtiyaç duyduğu süreyi seçebilir.



Bir temsilci ofis dışındayken iş akışlarını otomatikleştirme


Biletler, izinli olan bir temsilciye otomatik olarak atanmaz. Bilet güncellemelerinde çalışan bir otomasyon kuralı kullanarak acentelerin tatilde olan bir acenteye manuel olarak bilet atamasını engelleyebilirsiniz.





Bir müşteri, ofis dışında olan bir temsilciye yanıt verdiğinde, biletlerin uygun olan bir temsilciye yeniden atanmasını mı, yoksa temsilci tatilden dönene kadar ekibinizin müşteriye yardımcı olmasını mı istediğinizi seçebilirsiniz. Ayrıca bir gruba bildirimde bulunabilir, hatta müşteriye yanıtların gecikeceğini bildiren bir e-posta gönderebilirsiniz.





İPUCU: Müşterilerin ofis dışında olan acentelere verdiği yanıtları takip etmek için acentelerinizin özel destek bildirimi görünümleri oluşturmasını sağlayın. Sadece şu filtreleri kullanmaları gerekecek: Temsilciler: Ben, <izindeki temsilcinin adı> ve Durum: açık

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız