Bazen bir destek talebine üçüncü taraf bir satıcıyı veya ekibinizin dışından birini dahil etmeniz gerekebilir. Freshdesk, biletleri doğrudan biletin içinden herhangi bir e-posta adresine yönlendirmenize olanak tanır. Ancak alıcıdan gelecek yanıtların bilete özel not olarak ekleneceğini lütfen unutmayın . Üçüncü taraflardan gelen bu yanıtlara ayrıca yanıt verebilir ve konuşmaya bilet dizisinde devam edebilirsiniz.
Bilet iletmek için hızlı bir kılavuz
Biletin içindeki İleri düğmesine tıklayın.
Alıcının e-posta adresini girin.
Gerekirse ek mesajı yazın ve gerekli biçimlendirmeyi yapın.
- Gerekirse Dosya Seç düğmesine basarak bir dosya ekleyin . Dosyaya göz atmanızı ve dosyayı seçmenizi sağlayan bir iletişim kutusu açılır. Uygun dosyayı seçtikten sonra Aç'a tıklayın . Ayrıca, bir önceki yanıttaki eklerin üzerine gelerek çok sayıda ek varsa zamandan tasarruf edebilir ve ekleri ilettiğiniz cevaba eklemek için Yanıta ekle (Blossom planı veya üzeri bir plan kullanıyorsanız) seçeneğini tıklayabilirsiniz.
Mesajı göndermeyi tamamladığınızda İleri'ye basın.
Geri dönmek için İptal'i tıklayın.
Not: İlet düğmesi yalnızca destek talebindeki son dört etkileşimi iletir. Ayrıca biletten bireysel bir yanıtı da iletebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız