Freshdesk'teki Forumlarla Topluluğunuzu Oluşturma

Şu tarihte değiştirildi Cum, 2 Şbt şunda: 2:29 AM

Freshdesk ile müşterilerinize birbirleriyle etkileşim kurabilecekleri bir platform sağlayacak bir topluluk oluşturabilirsiniz. Bu hem müşteri desteği hem de markalaşma açısından yararlı olacaktır. Örneğin müşteriler, topluluktaki aynı soruyu daha önce sormuş olabilecek veya yararlı buldukları bir geçici çözüm konusunda yardımcı olabilecek diğer kullanıcılardan sorular sorabilir ve onlardan hızlı yanıtlar alabilir. 


Freshdesk'in forumlarını nasıl kategorize ettiğine dair bir resim:



Freshdesk hesabınızı kurduktan sonra Forumlar sekmesinden yeni konular oluşturabilirsiniz Ayrıca  topluluğunuzu farklı türdeki tartışmaları yönlendirecek şekilde özelleştirebilirsinizÖrneğin, Fikir  forumları aracılığıyla kullanıcıları fikirleri paylaşmaya, özellikler önermeye ve ürünlerinizi veya hizmetlerinizi öne çıkarmaya davet edebilirsiniz. 

 

Önemli konuları Yapışkan hale getirerek her zaman en üstte kalmasını sağlayabilir veya eski bir konuyu kilitleyerek tartışmayı kapatabilirsiniz  . Bu seçenekler bir forum konusunun içindeki Konuyu Düzenle altında bulunabilir :



Bazen müşteriler, diğer müşterilerden yardım almak için karşılaştıkları hatalarla ilgili forumlara ulaşabilirler. Bunun gibi konuları doğrudan yardım masanıza getirmek ve ekibinizin sorun üzerinde çalışmasını sağlamak için temsilcileriniz Konuyu Destek Bildirimine Dönüştür seçeneğini kullanarak ilgili forum konusuna bağlantı içeren yeni bir bildirim oluşturabilir .



Temsilcilerinizin bir forumdaki önemli müşteri konuşmalarından haberdar olduğundan emin olmak için takip düğmesine tıklayarak bir konuyu izleyebilirler Bu, başlıkta her yeni güncelleme olduğunda e-postayla bilgilendirilmelerini sağlar.


Forumlarınızı türe (Duyurular, Sorular, Fikirler veya Sorunlar) göre ve gereksinimlerinize göre belirli işlevlere göre kategorilere ayırın. 


Ayrıca forumlarınızın herkese açık olarak görüntülenmesini sağlayabilir ve yalnızca mevcut kullanıcılarınız yerine herkesin kullanımına sunabilirsiniz. Topluluğu yalnızca oturum açmış kullanıcılar için çalıştırmak istiyorsanız Yönetici > Kanallar > Portallar > Ayarlar'dan erişim düzeylerini yöneterek topluluğu özel hale getirebilirsiniz.


İlgili Forumu Düzenle düğmesine tıklayarak forumlarınızın her birinin görünürlük haklarını ayarlayın :



Görünür seçeneği  dört görünürlük türünden birine ayarlanabilir:


Tümü - Bu, self-servis portalınıza erişen herkesin bunu herkese açık olarak görmesini sağlar.

Oturum Açmış Kullanıcılar - Bu, yalnızca oturum açmış ve kimlik bilgileriyle oturum açmış olanların görmesini sağlar.

Temsilciler - Bu onu özel kılar, böylece yalnızca yardım masanızdaki temsilciler bunları görebilir. Bu, dahili bilgi paylaşımı için faydalıdır.

Şirketleri Seçin - Bu, yalnızca kişileriniz arasından seçtiğiniz belirli şirketlerin görünür olmasını sağlar. Bu, gerekirse belirli bir kullanıcı grubu için özel bir topluluk çalıştırmanıza olanak tanır. Örneğin, farklı forum türlerini karıştırıp eşleştirebilir, kullanıcılarınızdan gelen özellik isteklerini herkese açık olarak alabilir ve premium müşterilerinizin yaklaşan beta sürümler hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamak için özel bir forum oluşturabilirsiniz.




Freshdesk ile müşterilerinize birbirleriyle etkileşimde bulunabilecekleri bir platform sağlayacak bir topluluk oluşturabilirsiniz. Bu hem müşteri desteği hem de markalaşma açısından yararlı olacaktır. Örneğin: Müşteriler, topluluktaki aynı soruyu daha önce sormuş olabilecek veya yararlı buldukları bir geçici çözüm konusunda yardımcı olabilecek diğer kullanıcılardan sorular sorabilir ve onlardan hızlı yanıtlar alabilir. 


Freshdesk'in Forumlarını nasıl kategorize ettiğine dair bir resim:



Freshdesk hesabınızı oluşturduktan sonra Forumlar sekmesinden yeni Konular oluşturabilirsiniz Ayrıca  topluluğunuzu farklı türdeki tartışmaları yönlendirecek şekilde özelleştirebilirsinizÖrneğin, Fikir forumları aracılığıyla kullanıcıları fikirleri paylaşmaya, özellikler önermeye ve ürünlerinizi veya hizmetlerinizi öne çıkarmaya davet edebilirsiniz.   

 

Önemli Forum konularını Yapışkan hale getirerek her zaman en üstte kalmasını sağlayabilir veya eski bir konudaki tartışmayı Kilitleyerek kapatabilirsiniz  . Bu seçenekler , bir forum konusu içindeki Konuyu Düzenle düğmesine tıklandığında kullanılabilir :



Bazen müşteriler, diğer müşterilerden yardım almak için karşılaştıkları hatalarla ilgili forumlara ulaşabilirler.  Bunun gibi konuları doğrudan yardım masanıza getirmek ve ekibinizin sorun üzerinde çalışmasını sağlamak için temsilcileriniz Konuyu Destek Bildirimine Dönüştür seçeneğini kullanarak ilgili forum konusuna bağlantı içeren yeni bir bildirim oluşturabilir .




Temsilcilerinizin bir forumdaki önemli müşteri konuşmalarından haberdar olduğundan emin olmak için takip düğmesine tıklayarak bir konuyu izleyebilirler. Bu, başlıkta her yeni güncelleme olduğunda e-postayla bilgilendirilmelerini sağlar.


Forumlarınızı türe göre (Duyurular, Sorular, Fikirler veya Sorunlar) gereksinimlerinize göre belirli işlevlere göre kategorilere ayırın. 


Ayrıca forumlarınızın herkese açık olarak görüntülenmesini sağlayabilir ve bunları yalnızca mevcut kullanıcılarınız yerine herkesin kullanımına sunabilirsiniz. Topluluğu yalnızca oturum açmış kullanıcılar için çalıştırmak istiyorsanız Yönetici > Kanallar > Portallar > Ayarlar'dan erişim düzeylerini yöneterek topluluğu özel hale getirebilirsiniz.



İlgili Forumu Düzenle düğmesine tıklayarak forumlarınızın her birinin görünürlük haklarını ayarlayın :



Görünür seçeneği  dört görünürlük türünden birine ayarlanabilir:


Tümü - Bu, self-servis portalınıza erişen herkesin bunu herkese açık olarak görmesini sağlar.

Oturum Açmış Kullanıcılar - Bu, yalnızca oturum açmış ve kimlik bilgileriyle oturum açmış olanların görmesini sağlar.

Temsilciler - Bu onu özel kılar, böylece yalnızca yardım masanızdaki temsilciler bunları görebilir. Bu, dahili bilgi paylaşımı için faydalıdır.

Şirketleri Seçin - Bu, yalnızca kişileriniz arasından seçtiğiniz belirli şirketlerin görünür olmasını sağlar. Bu, gerekirse belirli bir kullanıcı grubu için özel bir topluluk çalıştırmanıza olanak tanır. Örneğin, farklı forum türlerini karıştırıp eşleştirebilir, kullanıcılarınızdan gelen özellik isteklerini herkese açık olarak alabilir ve premium müşterilerinizin yaklaşan beta sürümler hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamak için özel bir forum oluşturabilirsiniz.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız