Yöneticiler tarafından oluşturulan hazır yanıtların dışında temsilciler, rollerine ve ilgilendikleri destek bildirimlerinin türüne bağlı olarak kendi kişisel hazır yanıtlarını oluşturabilirler. Bu hazır yanıtlar yalnızca bunları Kişisel klasörü altında oluşturan temsilciler tarafından kullanılabilir.
Bir temsilcinin kişisel hazır yanıtlar oluşturmasına yönelik hızlı bir kılavuz:
- Destek portalınıza giriş yapın.
- Yönetici > Temsilci Üretkenliği > Hazır Yanıtlar'a gidin.
- Yeni Hazır Yanıt'ı tıklayın.
- Yanıtı kolayca tanımlayabileceğiniz uygun bir Yanıt Başlığı girin.
- Açıklama kutusuna müşteriye gönderilmesi gereken içeriği tam olarak girin. Müşterinin Adı, biletin genel URL'si ve daha fazlası gibi dinamik içerik eklemek için açıklamadaki yer tutucuları kullanabilirsiniz.
- Ayrıca hazır yanıtınıza dosya da ekleyebilirsiniz
- Hazır yanıtınızı oluşturmak için Kaydet'e tıklayın.
- Artık yanıt penceresindeki Hazır Yanıt Ekle düğmesini tıklayarak bu yanıtları destek bildirimlerinizde kullanabilirsiniz.
Yöneticiler , Yönetici > Temsilci Üretkenliği > Hazır Yanıtlar > Yeni oluştur (veya eski bir yanıt seçerek) seçeneğine giderek ve Kullanılabilir bölümünde 'Kendim'i seçerek hazır yanıtlar oluşturabilir ve bunları kişisel tutabilir.
Yöneticiler tarafından oluşturulan hazır yanıtların dışında temsilciler, rollerine ve ilgilendikleri destek bildirimlerinin türüne bağlı olarak kendi kişisel hazır yanıtlarını oluşturabilirler. Bu hazır yanıtlar yalnızca bunları Kişisel klasörü altında oluşturan temsilciler tarafından kullanılabilir.
Bir temsilcinin kişisel hazır yanıtlar oluşturmasına yönelik hızlı bir kılavuz:
- Destek portalınıza giriş yapın.
- Dişli düğmesine tıklayın ve ardından Hazır Yanıtlar'a tıklayın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız