IP Kısıtlaması ve Temsilcilerin eklenmesi/silinmesi için E-posta Bildiriminin Ayarlanması

Şu tarihte değiştirildi Cum, 9 Şbt şunda: 2:48 AM

Freshservice, değişiklik talepleri ve sözleşmenin sona ermesi gibi olaylar hakkında ilgili temsilcilere e-posta bildirimleri gönderir. Ancak kuruluşunuzda, örneğin destek portalınız kuruluş dışındaki bir konumun kullanımına sunulduğunda bilgilendirilmesi gereken belirli paydaşlar olabilir.

E-posta bildirimlerinin nasıl yapılandırılacağını öğrenmek için buraya tıklayın. 

Tüm çalışma alanlarını kapsayan destek talepleri ve projeler için yapılandırmalar global olarak yapılandırılabilir. 


Örneğin, tüm hesap için geçerli olan kullanıcı aktivasyonu ve temsilci aktivasyonu e-postaları global olarak yapılandırılabilir.


Çalışma alanınıza özel bildirimleri yapılandırmak için, e-posta bildirimlerini çalışma alanı düzeyinde yapılandırabilirsiniz. 


Şu durumlarda bu aracılara bildirim gönderilmesini sağlayabilirsiniz:

  • Yeni bir müşteri temsilcisi eklendiğinde.
  • Bir müşteri temsilcisi silindiğinde.
  • IP kısıtlaması değişirilir.


  • Bunu yapmak için Yönetici konsoluna gidin, Hesap Ayarları'nda Hizmet Masası Güvenliği'ne tıklayın. Hesabınızda birden fazla çalışma alanı varsa, Yönetici > Genel Ayarlar > Hesap Ayarları > Hizmet Masası Güvenliği'ne gidin.



  • Bildirimleri gönder alanına Temsilcilerin adlarını girin.


  • Tamamlandığında Kaydet'e tıklayın.






Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız