Freshservice, değişiklik talepleri ve sözleşmenin sona ermesi gibi olaylar hakkında ilgili temsilcilere e-posta bildirimleri gönderir. Ancak kuruluşunuzda, örneğin destek portalınız kuruluş dışındaki bir konumun kullanımına sunulduğunda bilgilendirilmesi gereken belirli paydaşlar olabilir.
E-posta bildirimlerinin nasıl yapılandırılacağını öğrenmek için buraya tıklayın.
Tüm çalışma alanlarını kapsayan destek talepleri ve projeler için yapılandırmalar global olarak yapılandırılabilir.
Örneğin, tüm hesap için geçerli olan kullanıcı aktivasyonu ve temsilci aktivasyonu e-postaları global olarak yapılandırılabilir.
Çalışma alanınıza özel bildirimleri yapılandırmak için, e-posta bildirimlerini çalışma alanı düzeyinde yapılandırabilirsiniz.
Şu durumlarda bu aracılara bildirim gönderilmesini sağlayabilirsiniz:
- Yeni bir müşteri temsilcisi eklendiğinde.
- Bir müşteri temsilcisi silindiğinde.
- IP kısıtlaması değişirilir.
- Bunu yapmak için Yönetici konsoluna gidin, Hesap Ayarları'nda Hizmet Masası Güvenliği'ne tıklayın. Hesabınızda birden fazla çalışma alanı varsa, Yönetici > Genel Ayarlar > Hesap Ayarları > Hizmet Masası Güvenliği'ne gidin.
- Bildirimleri gönder alanına Temsilcilerin adlarını girin.
- Tamamlandığında Kaydet'e tıklayın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız