Bilet etkinlik geçmişini görüntüleme

Şu tarihte değiştirildi Cum, 8 Mrt şunda: 2:19 AM

Bir biletin (Olay/Hizmet talebi) üzerinde gerçekleşen tüm etkinlikleri hızlı bir şekilde görmeye ihtiyaç duyduğunuz birçok durum olabilir. Örneğin, bir süredir dolaşımda olan bir bilet size yeniden atanmışsa, biletin şimdiye kadar ne olduğunu görmek istersiniz, yardım masanıza ilk geldiği andan başlayarak, bir temsilcinin yanıt verdiği ve sonrasında ne yaptığı. Benzer şekilde, otomasyon kuralları ve özel alanlar nedeniyle meydana gelen tüm değişikliklere hızlıca bir göz atmak isteyebilirsiniz. Bu da artık 'Etkinlikler' kısmının bir parçası olarak temsilcilerin/yöneticilerin hızlıca başvurması için yakalanıyor. 

Etkinlikler, bir bilet içinde meydana gelen tüm güncellemeler hakkında size tam bir anlık görüntü sunar. 


Bilet etkinlik geçmişinizi kontrol etmek için hızlı kılavuz: 

  • Gösterge tablosundan veya bilet listesinden herhangi bir bilet üzerine tıklayarak detaylarını görüntüleyin. 

  • Bilet başlığının altında yer alan Etkinlikler sekmesine tıklayın. 

  • Şimdiye kadar gerçekleşen tüm etkinliklerin tam listesi ters kronolojik sırayla görüntülenir. 

  • Ayrıca etkinlikler penceresinin sağ üstündeki Dışa Aktar düğmesini kullanarak etkinliklerin listesini dışa aktarabilirsiniz. 





Ne tür etkinlikler yakalanıyor?

Kullanıcı tarafından oluşturulan ve sistem tarafından oluşturulan etkinlikler, aşağıda belirtilenler gibi, tek bir noktada gerçekleşen bir nesneye (bilet, not, alt biletler, görevler, varlıklar) ilişkin etkinlikler bir araya gruplanarak yakalanır. Etkinlikler, Olay ve hizmet talebi türündeki biletler için kaydedilir. 


Kullanıcı tarafından oluşturulan etkinlikler: 

"Aktiviteler" modülünün bir parçası olarak zaten mevcut olan etkinliklerin listesi aşağıda belirtilmiştir. 

  • Varsayılan alanlarda değişiklikler 

  • Biletlerin birleştirilmesi/bölünmesi 

  • Biletlerin silinmesi

  • Herhangi bir not eklenmesi/düzenlenmesi/silinmesi 

  • Görev eklenmesi, silinmesi, güncellenmesi 

  • Bir soruna bağlantı/Detach işlemi 

  • Bir değişikliğe bağlantı/Detach işlemi 


Yukarıdaki listeden farklı olarak, tam bir bağlam sağlamak ve etkinliklerin sunumunu iyileştirmek için aşağıdaki etkinlikleri de dahil ettik. 

  • Özel alanlarda yapılan değişiklikler 

  • Etiketlerin eklenmesi/kaldırılması 

  • İzleyicilerin eklenmesi/kaldırılması 

  • Biletlere CC'lerin eklenmesi 

  • Alt bilet oluşturulması/silinmesi 

  • Yapılandırma Öğesi'nin (CI) eklenmesi/silinmesi 


Sistem tarafından oluşturulan etkinlikler:

İnsan aktörlerin (İstekçiler, Temsilciler) gerçekleştirdiği faaliyetler, Sistem aktörlerinden (Sistem kuralları, Otomasyon kuralları, SLA'lar) sunum açısından farklılık göstermektedir. Atanan role bağlı olarak, yönetici/aracılar temel otomasyon kuralının adını görebilecek ve mevcut köprüye tıklamak ilgili otomasyon kuralı yapılandırma sayfasına yönlendirecektir. Aşağıdaki sistem tarafından oluşturulan aktiviteler yakalanır.

  • Otomasyon kuralları

  • Yeni bilet e-posta bildiriminin atlanması 

  • Webhook tetikleme 

  • SLA politikası eklemesi


Aşağıda bir Olay bildiriminde yakalanan, kullanıcı ve sistem tarafından oluşturulan etkinliklerin anlık görüntüsü bulunmaktadır.



Hizmet talebi bilet faaliyetleri:

Oluşturma, talep edilen öğe ayrıntılarındaki güncellemeler ve onay durumu gibi bir hizmet isteği biletine özgü etkinlikler yakalanır.

  • Hizmet öğesi oluşturma

  • Hizmet isteği öğesinin silinmesi

  • İstenen Öğe ayrıntıları değiştirildi

  • Onay isteği, "gönderilen adres" ayrıntıları

  • Gönderilen onay talebine ilişkin hatırlatma

  • Onay isteği iptal edildi











Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız