Temsilcilerinizi farklı gruplar halinde düzenleyerek belirli türdeki sorunlara odaklanmalarına yardımcı olabilirsiniz. Her grup, onlara özgü hazır yanıtlar ve diğer özelleştirmeleri içerebilir. Temsilcilerin görünürlüğünü "sınırlı" olarak ayarlayabilirsiniz, böylece sadece kendi gruplarına atanmış biletleri görebilirler. Bu, karışıklığı azaltacak ve verimli bir şekilde çalışmalarına olanak tanıyacaktır.
Örneğin, bir e-ticaret mağazasındaki destek işlemlerini yönetiyorsanız, "İadeler ve Değişimler" adında bir grup oluşturabilir ve otomasyon kuralları kullanarak "iade" veya "farklı boyut" içeren biletleri bu gruba atayabilirsiniz.
Yeni Bir Grup Oluşturun
1. Yönetici olarak Freshdesk hesabınıza giriş yapın. Admin > Takım > Gruplar (Takım altında) gidin.
2. Varsayılan Grupları görebileceksiniz. Bir Grup'un yanındaki "Düzenle" seçeneğine tıklayarak temsilcileri gruba ekleyebilirsiniz. Ya da yeni bir grup oluşturmak için "Yeni Grup" seçeneğine tıklayabilirsiniz.
3. FSM etkinse bir Hizmet Grubu oluşturma seçeneğini göreceksiniz. Hizmet Grupları hakkında daha fazla bilgi için bu makaleye göz atın.
4. İlk olarak, grubunuza bir ad ve açıklama ekleyin.
5. Eğer Freshdesk Bahçe, Mülk veya Orman planlarında iseniz, farklı vardiyalarda veya farklı zaman dilimlerinde çalışan farklı ekipler (gruplar) için farklı İş Saatleri ayarlayabilirsiniz. Uygun İş Saati'ni açılır menüden seçin.
6. Ardından, bu grupta yer almasını istediğiniz temsilcileri 'Temsilciler Açılır' menüsünden ekleyin.
Grup Özellikleri
Grup Özellikleri altında bir dizi ayarı yapılandırabilirsiniz.
A) Otomatik Bilet Atama Ayarlarını Yapın
Freshdesk'te, Mülk veya Orman planlarında iseniz, gelen biletleri otomatik olarak temsilcilere atayabilirsiniz.
1. Bunu Grup Özellikleri'ne giderek yapabilirsiniz.
2. Otomatik Bilet Atama anahtarını etkinleştirin ve tercih ettiğiniz bir atama modu seçin.
Not:
1. Belirli anahtar kelimelerle yeni oluşturduğunuz gruba otomatik olarak bilet atamayı öğrenmek için buraya tıklayın.
2. Gruptaki belirli temsilcilere otomatik olarak bilet atamayı öğrenmek için buraya tıklayın.
B) Temsilci Uygunluğu
1. Ayrıca, otomatik bilet atama için temsilcilerin uygunluklarını değiştirmelerini sınırlayabilirsiniz.
C) Bilet Yükseltme Kriterlerini Ayarlayın
Bilet bir gruba atanmış ancak gruptaki herhangi bir temsilci tarafından belirli bir süre içinde atanmamışsa, belirli bir temsilciye (örneğin: grup denetçisi) gönderilecek yükseltme e-postası kurabilirsiniz. Bu, hiçbir biletin gözden kaçmamasını sağlamanıza yardımcı olabilir.
1. Açılır menüden süre sınırını ve yükseltme e-postasının gönderileceği temsilciyi seçebilirsiniz.
'E-posta bildiriminin içeriğini de düzenleyebilirsiniz.'
2. Son olarak, Grup ayarlarınızı Kaydedin.
Sonraki Adımlar
Yardım Masası raporları ile temsilci performansınızı takip etmeyi öğrenin.
Sonraki Adımlar
Helpdesk raporları ile ajan performansınızı takip etmeyi öğrenin.
- Ajan Uygunluğu
Ayrıca, otomatik bilet atama için ajanların uygunluklarını değiştirmelerini sınırlayabilirsiniz. 3. Bilet Yükseltme Kriterlerini Ayarlayın Bir bilet bir gruba atanmış ancak gruptaki herhangi bir ajan tarafından belirli bir süre içinde atanmamışsa, belirli bir ajan'a (örneğin: grup denetçisi) gönderilecek bir yükseltme e-postası kurabilirsiniz. Bu, hiçbir biletin gözden kaçmamasını sağlamanıza yardımcı olabilir. Açılır menüden süre sınırını ve yükseltme e-postasının gönderileceği ajanı seçebilirsiniz. E-posta bildiriminin içeriğini de düzenleyebilirsiniz. Son olarak, Grup ayarlarınızı Kaydedin.
Yeni Bir Grup Oluşturun Yönetici olarak Freshdesk hesabınıza giriş yapın. Admin'e gidin > Takım > Gruplar (Takım altında) Varsayılan Grupları görebileceksiniz. Bir Grup'un yanındaki "Düzenle" seçeneğine tıklayarak ajanları gruba ekleyebilirsiniz. Ya da yeni bir grup oluşturmak için "Yeni Grup" seçeneğine tıklayabilirsiniz. FSM etkinse bir Hizmet Grubu oluşturma seçeneğini göreceksiniz. Hizmet Grupları hakkında daha fazla bilgi için bu makaleye göz atın. İlk olarak, grubunuza bir ad ve açıklama ekleyin. Eğer Freshdesk Garden, Estate veya Forest planlarında iseniz, farklı vardiyalarda veya farklı zaman dilimlerinde çalışan farklı ekipler (gruplar) için farklı İş Saatleri ayarlayabilirsiniz. Uygun İş Saati'ni açılır menüden seçin. Ardından, bu grupta yer almasını istediğiniz ajanları Ajanlar açılır menüsünden ekleyin.
Yeni Bir Grup Oluşturun Yönetici olarak Freshdesk hesabınıza giriş yapın. Admin'e gidin > Takım > Gruplar (Takım altında) Varsayılan Grupları görebileceksiniz. Bir Grup'un yanındaki "Düzenle" seçeneğine tıklayarak ajanları gruba ekleyebilirsiniz. Ya da yeni bir grup oluşturmak için "Yeni Grup" seçeneğine tıklayabilirsiniz. FSM etkinse bir Hizmet Grubu oluşturma seçeneğini göreceksiniz. Hizmet Grupları hakkında daha fazla bilgi için bu makaleye göz atın. İlk olarak, grubunuza bir ad ve açıklama ekleyin. Eğer Freshdesk Garden, Estate veya Forest planlarında iseniz, farklı vardiyalarda veya farklı zaman dilimlerinde çalışan farklı ekipler (gruplar) için farklı İş Saatleri ayarlayabilirsiniz. Uygun İş Saati'ni açılır menüden seçin. Ardından, bu grupta yer almasını istediğiniz ajanları Ajanlar açılır menüsünden ekleyin.
Örneğin, bir e-ticaret mağazasındaki destek işlemlerini yönetiyorsanız, "İadeler ve Değişimler" adında bir grup oluşturabilir ve otomasyon kuralları kullanarak "iade" veya "farklı boyut" içeren biletleri bu gruba atayabilirsiniz.
Örneğin, bir e-ticaret mağazasındaki destek işlemlerini yönetiyorsanız, "İadeler ve Değişimler" adında bir grup oluşturabilir ve otomasyon kuralları kullanarak "iade" veya "farklı boyut" içeren biletleri bu gruba atayabilirsiniz.
Örneğin, bir e-ticaret mağazasındaki destek işlemlerini yönetiyorsanız, "İadeler ve Değişimler" adında bir grup oluşturabilir ve otomasyon kuralları kullanarak "iade" veya "farklı boyut" içeren biletleri bu gruba atayabilirsiniz.
Örneğin, bir e-ticaret mağazasındaki destek işlemlerini yönetiyorsanız, "İadeler ve Değişimler" adında bir grup oluşturabilir ve otomasyon kuralları kullanarak "iade" veya "farklı boyut" içeren biletleri bu gruba atayabilirsiniz.
Örneğin, bir e-ticaret mağazasındaki destek işlemlerini yönetiyorsanız, "İadeler ve Değişimler" adında bir grup oluşturabilir ve otomasyon kuralları kullanarak "iade" veya "farklı boyut" içeren biletleri bu gruba atayabilirsiniz.
Örneğin, bir e-ticaret mağazasındaki destek işlemlerini yönetiyorsanız, "İadeler ve Değişimler" adında bir grup oluşturabilir ve otomasyon kuralları kullanarak "iade" veya "farklı boyut" içeren biletleri bu gruba atayabilirsiniz.
Örneğin, bir e-ticaret mağazasındaki destek işlemlerini yönetiyorsanız, "İadeler ve Değişimler" adında bir grup oluşturabilir ve otomasyon kuralları kullanarak "iade" veya "farklı boyut" içeren biletleri bu gruba atayabilirsiniz.
Örneğin, bir e-ticaret mağazasındaki destek işlemlerini yönetiyorsanız, "İadeler ve Değişimler" adında bir grup oluşturabilir ve otomasyon kuralları kullanarak "iade" veya "farklı boyut" içeren biletleri bu gruba atayabilirsiniz.