Kolay Erişim için Genel Bilet Bağlantıları Sağlama

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 5:52 AM

Freshservice, yardım masanızdaki çağrıların varsayılan konumuna ek olarak herkesin erişebileceği genel çağrı URL'lerini de destekler. Müşteriler yardım masasından çıkış yaptıklarında veya bir hesaba kaydolmadıklarında destek bildirimlerine erişmeyi kolaylaştırırlar.


Genel bildirim URL'si, E-posta Bildirimleri ve Hazır Yanıtlar altında yer tutucu olarak mevcuttur ve destek bildirimi yanıtlarınızla birlikte otomatik olarak gönderilmek üzere eklenebilir.


E-posta Bildirimleri ile kullanıldığında:


Biletlerin genel URL'sinin e-posta bildirimlerine dahil edilmesi, müşterilerin hesaplara giriş yapmadan, şifreyi hatırlamadan veya sıfırlamadan doğrudan e-postalarından bilet açmalarına olanak tanıyacak.


E-postalarınıza genel bilet URL'leri eklemeye yönelik hızlı kılavuz:

  • Freshservice hesabınızda Yönetici sekmesine gidin.
  • Genel Ayarlar altında E-posta Bildirimleri simgesine tıklayın.
  • E-postayı Özelleştir  bağlantılarını kullanarak her e-posta mesajını açın.
  • İletişim kutusunu açmak için Yer Tutucu Ekle'ye  tıklayın.
  • E-postanızın içeriğine eklemek için Genel Bilet URL'si düğmesine basın.
  • İsterseniz yer tutucuyu farklı bir yere koyabilir veya varsayılan bilet URL'sini onunla değiştirebilirsiniz. 
  • Değişikliklerinizi kaydedin.


Hazır Yanıtlarla birlikte kullanıldığında:


Tıpkı e-posta bildirimlerinizde olduğu gibi, hazır yanıtlarla birlikte bir destek talebinin genel URL'sini de ekleyebilirsiniz.


Hazır yanıta genel destek URL'leri eklemeye yönelik hızlı kılavuz:

  • Freshservice hesabınızda Yönetici sekmesine gidin .
  • Hazır Yanıtlar simgesine tıklayın .
  • Yeni Hazır Yanıt  düğmesine basın (veya mevcut olanı düzenleyin).
  • İletişim kutusunu açmak için Yer Tutucuları Ekle düğmesini kullanın.
  • E-postanızın içeriğine eklemek için Genel Bilet URL'si  düğmesine basın.
  • Değişikliklerinizi kaydedin.


İpucu: Temsilci Yanıt Şablonunuz da dahil olmak üzere tüm e-posta bildirimlerine destek bildirimi URL'sini ekleyin ve her mesajla birlikte destek bildiriminin bağlantısını gönderin. Bu, gönderdiğiniz her yanıtla müşterilerinizin birkaç saniye içinde sohbete katılabileceği anlamına gelir.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız