Hazır Yanıtlar, önceden biçimlendirilmiş yanıt şablonlarını mesajlarınıza hızla eklemek için kullanılabilir. Dinamik yer tutucuları kullanarak istekte bulunanın adını, temsilci imzasını ve bilet ayrıntılarını ekleyerek önceden biçimlendirilmiş yanıtlarınızı daha da kişisel hale getirebilirsiniz. Kişisel hazır yanıtlar oluşturmayı seçebilir veya Yöneticinizin sizin için hazır yanıtlar oluşturmasını sağlayabilirsiniz.
Destek talebinde hazır yanıt kullanmaya ilişkin hızlı bir kılavuz
Ayrıntılarını görüntülemek için kontrol panelinden veya bilet listesinden herhangi bir bilete tıklayın .
Müşteriye yanıtınızı oluşturmaya başlamak için Yanıtla'yı seçin. (Notlar'da hazır yanıtları da kullanabilirsiniz.)
Hazır Yanıt düğmesi, içinde yıldız bulunan küçük sohbet kutusudur; tıklandığında mevcut hazır yanıtların listesi görüntülenir.
Yanıtınıza eklemek istediğiniz yanıtı tıklayın.
Dinamik içerikle birlikte önceden biçimlendirilmiş yanıt şablonu artık yanıta eklendi ve müşteriye gönderilmeye hazır hale geldi.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız