Destek Bildirimi Yanıtlarında Hazır Yanıtların Kullanılması

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 5:37 AM

Hazır Yanıtlar, önceden biçimlendirilmiş yanıt şablonlarını mesajlarınıza hızla eklemek için kullanılabilir. Dinamik yer tutucuları kullanarak istekte bulunanın adını, temsilci imzasını ve bilet ayrıntılarını ekleyerek önceden biçimlendirilmiş yanıtlarınızı daha da kişisel hale getirebilirsiniz. Kişisel hazır yanıtlar oluşturmayı seçebilir veya Yöneticinizin  sizin için hazır yanıtlar oluşturmasını sağlayabilirsiniz.


Destek talebinde hazır yanıt kullanmaya ilişkin hızlı bir kılavuz

  • Ayrıntılarını görüntülemek için kontrol panelinden  veya bilet listesinden  herhangi bir bilete tıklayın .

  • Müşteriye yanıtınızı oluşturmaya başlamak için Yanıtla'yı  seçin. (Notlar'da hazır yanıtları da kullanabilirsiniz.)



  • Hazır Yanıt  düğmesi, içinde yıldız bulunan küçük sohbet kutusudur; tıklandığında mevcut hazır yanıtların listesi görüntülenir.



  • Yanıtınıza eklemek istediğiniz yanıtı tıklayın.

  • Dinamik içerikle birlikte önceden biçimlendirilmiş yanıt şablonu artık yanıta eklendi ve müşteriye gönderilmeye hazır hale geldi.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız