E-posta Yoluyla Bilet Gönderme

Şu tarihte değiştirildi Cum, 2 Şbt şunda: 3:13 AM

E-posta, müşterilerinizin size ulaşabilmesinin en kolay yollarından biridir, bu nedenle bunu web sitenize koyduğunuzdan ve tüm müşterilerinizin bunu bilmesini sağlamalısınız. Freshdesk'e kaydolurken aldığınız destek e-posta adresini kullanabilir veya mevcut destek e-postanızı Freshdesk'e entegre edebilirsiniz ( Bunu nasıl yapacağınız burada açıklanmıştır ). 


Bir müşteri size destek e-posta adresinize bir destek sorgusu gönderdiğinde, bu soru yardım masanızda bir bildirim olarak oluşturulacaktır. Müşteriye e-posta bildirimlerini kullanarak otomatik bir yanıt göndererek  onlara bildirimin genel URL'sini ve ne zaman bir çözüm bekleyebilecekleri hakkında bilgi verebilirsiniz. Ya da sadece kişisel davranıp bildirimleri kapatabilir ve doğrudan yanıt gönderebilirsiniz. 


Soruyu ileten müşterinin e-posta adresi, anında yardım masanızda iletişim kurulacak kişi haline gelecektir. Bu yeni kişiyi düzenleyebilir ve aldığınız anda müşterinin adı ve telefon numarası gibi bilgileri ekleyebilirsiniz.


E-posta yoluyla oluşturulan bilet, kaynağı e-posta olarak belirtilen biletler sekmesinde olacaktır. Sadece yanıtlayabilir veya iletme veya not ekleme gibi işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. Bilet yanıtlarınız müşterinize e-posta yoluyla ulaşacaktır. Bilgi tabanını ve Forumları ayarlayabilir ve müşterilerinizi portalınızı kullanmaya teşvik edebilir veya yardım masanızı görünmez tutarak basit bir e-posta görüşmesine dönüştürebilirsiniz.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız