E-posta, müşterilerinizin size ulaşabilmesinin en kolay yollarından biridir, bu nedenle bunu web sitenize koyduğunuzdan ve tüm müşterilerinizin bunu bilmesini sağlamalısınız. Freshdesk'e kaydolurken aldığınız destek e-posta adresini kullanabilir veya mevcut destek e-postanızı Freshdesk'e entegre edebilirsiniz ( Bunu nasıl yapacağınız burada açıklanmıştır ).
Bir müşteri size destek e-posta adresinize bir destek sorgusu gönderdiğinde, bu soru yardım masanızda bir bildirim olarak oluşturulacaktır. Müşteriye e-posta bildirimlerini kullanarak otomatik bir yanıt göndererek onlara bildirimin genel URL'sini ve ne zaman bir çözüm bekleyebilecekleri hakkında bilgi verebilirsiniz. Ya da sadece kişisel davranıp bildirimleri kapatabilir ve doğrudan yanıt gönderebilirsiniz.
Soruyu ileten müşterinin e-posta adresi, anında yardım masanızda iletişim kurulacak kişi haline gelecektir. Bu yeni kişiyi düzenleyebilir ve aldığınız anda müşterinin adı ve telefon numarası gibi bilgileri ekleyebilirsiniz.
E-posta yoluyla oluşturulan bilet, kaynağı e-posta olarak belirtilen biletler sekmesinde olacaktır. Sadece yanıtlayabilir veya iletme veya not ekleme gibi işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. Bilet yanıtlarınız müşterinize e-posta yoluyla ulaşacaktır. Bilgi tabanını ve Forumları ayarlayabilir ve müşterilerinizi portalınızı kullanmaya teşvik edebilir veya yardım masanızı görünmez tutarak basit bir e-posta görüşmesine dönüştürebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız