Müşteri Yolculuğunuzu Öğrenin

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 5:45 AM

Müşterileriniz destek portalınızda veya yardım widget'ını kullanarak bir destek bildirimi oluşturduğunda, muhtemelen çözüm makalelerinizi zaten okumuş olacaklardır.


Müşteri yolculuğu özelliği temsilcilerinize, bir müşterinin destek bildirimi oluşturmadan önce açtığı çözüm makalelerini gösterir. Bu, temsilcilerinizin, müşterilerinizin yanıt vermeden önce ne sorduğunu daha iyi anlamalarını sağlar.



Bir temsilci bu bildirime yanıt verdiğinde, yanıtlarına bir çözüm makalesi eklemeyi de seçebilir. Bir temsilci, müşterinizin destek bildirimini oluşturmadan önce açmış olduğu bir çözüm makalesini seçerse Freshdesk, temsilcinin bu makaleyi gerçekten eklemek isteyip istemediğini soran bir uyarı gösterecektir.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız