Bazen bir üçüncü taraf satıcıyı veya ekibinizin dışından birini bir destek talebine dahil etmeniz gerekebilir. Freshservice, konuşmaları doğrudan destek talebinin içinden herhangi bir e-posta adresine iletmenizi sağlar. Bu şekilde, herhangi bir satıcınızı veya üçüncü taraf kişileri kolayca görüşmenin bir parçası haline getirebilirsiniz.
Bilet yönlendirmeye yönelik hızlı kılavuz:
- Biletler sekmesinden herhangi bir bileti açın
- Ayrıntılar sekmesinin altındaki İlet'e tıklayın
- İletilecek e-posta adresini girin.
- Gerekirse herhangi bir ek mesaj yazın ve gerekli biçimlendirmeyi yapın.
- Gerekirse Dosya ekle düğmesine basarak bir dosya ekleyin.
- İlgili simgelere tıklayarak Hazır Yanıtları ve Çözüm Makalelerini de ekleyebilirsiniz. Hazır yanıtlar hakkında daha fazla bilgi için burayı tıklayın.
- Dosyaya göz atmanızı ve dosyayı seçmenizi sağlayan bir iletişim kutusu açılır.
- Uygun dosyayı seçtikten sonra Aç'a tıklayın.
- Mesajı göndermeyi tamamladığınızda İleri'ye basın.
Geri dönmek için İptal'i tıklayın.
Artık bilet, destek e-posta adresinizden, bilet açıklaması ve yönlendirme notlarıyla birlikte alıcıya iletilecektir. Biletleri ilettiğinizde, alıcılardan gelen sonraki yanıtlar bilete özel bir not olarak eklenir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız