Freshdesk yardım widget'ını kullanarak web sitenize veya ürününüze çözüm makaleleri ve bir iletişim formu yerleştirebilirsiniz. Müşterileriniz yardıma ihtiyaç duyduğunda çözüm makalelerinde arama yapmak veya destek bildirimi göndermek için widget'ı açabilirler. Yardım widget'ını nasıl kuracağınızı öğrenmek için bu videoyu izleyebilir veya yardım widget'ını ayarlama hakkında daha fazla bilgiyi buradan okuyabilirsiniz .
Müşteriniz web sitenizi ziyaret ettiğinde yardım widget'ı, widget'la ilişkilendirdiğiniz kategorilerden en çok görüntülenen çözüm makalelerini gösterecektir. Ayrıca, widget'ta görüntülenecek belirli makaleleri seçebilir ve müşterilerin o anda görüntülemekte oldukları web sayfasına (URL) bağlı olarak bağlamsal yardım sağlayabilirsiniz. Web sayfasına dayalı yardım widget'ında görünen belirli çözümleri seçebileceğiniz bu özel özelliğe Emlak planından ulaşılabilir.
Örneğin müşterileriniz web sitenizin ödemeler sayfasındayken ödeme seçeneklerinizle ilgili çözüm yazılarınızı onlara gösterebilirsiniz.
Bunu nasıl ayarlayabileceğiniz aşağıda açıklanmıştır.
- Destek portalınızda Yönetici olarak oturum açın.
Yönetici > Kanallar > Widget'lar'a gidin .
Çözüm makalelerini etkinleştirin .
- Yardım widget'ında hangi çözüm makalesi kategorilerinin görüntülenmesini istediğinizi seçebilirsiniz. Widget varsayılan olarak bu kategorilerden en çok görüntülenen çözüm makalelerini görüntüler.
- Artık müşterilerinizin bulunduğu web sayfasına bağlı olarak widget'ta görünmesi gereken belirli makaleleri seçebilirsiniz. Bunu yapmak için URL Ekle düğmesini tıklayın .
- İlk alana bir URL (veya bir kısmını) girebilirsiniz. Örneğin, fiyatlandırma sayfanız işletmeniz.com/pricing ise ilk alana 'fiyatlandırma'yı ekleyebilirsiniz.
- Daha sonra, URL'sinde bu anahtar kelimenin bulunduğu sayfalarla alakalı en fazla beş çözüm makalesini arayabilir ve seçebilirsiniz.
- Ekle düğmesini tıklayın .
Müşterileriniz belirttiğiniz anahtar kelimeyi ( bu durumda fiyatlandırma ) içeren URL'yi içeren bir sayfaya geldiğinde, en çok görüntülenen makaleler yerine özel olarak seçtiğiniz çözüm makaleleri görünecektir.
Hatırlamak için bir şey:
- Seçtiğiniz herhangi bir makale belirli müşterilerle sınırlı bir klasöre aitse, bu makalelerin görünmesi için müşterilerinizin yardım widget'ında kimlik doğrulamasını yapmış olmanız gerekir. Kimlik doğrulama API'sini kullanarak bunu yapabilirsiniz.
- Çözüm makalelerini görüntülerken tarafsız bir yaklaşım ile sapma için optimize edilmiş bir yaklaşım arasında seçim yapabilirsiniz . Widget, URL'de belirtilen anahtar kelimeleri içeren web sayfalarına yüklendiğinde:
- Nötr modda yalnızca özenle seçtiğiniz ilk üç makale yüklenecektir.
- Seçtiğiniz beş makalenin tümü sapma için optimize etme modunda yüklenecektir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız