Bir Düğmeye Tıklandığında Belirli Bir Çözüm Makalesinin Gösterilmesi

Şu tarihte değiştirildi Cum, 26 Ock şunda: 4:24 AM

Freshdesk yardım widget'ını kullanarak web sitenize veya ürününüze çözüm makaleleri ve bir iletişim formu yerleştirebilirsiniz. Müşterileriniz yardıma ihtiyaç duyduğunda çözüm makalelerinde arama yapmak veya destek bildirimi göndermek için widget'ı açabilirler. Yardım widget'ını nasıl kuracağınızı öğrenmek için bu videoyu izleyebilir veya yardım widget'ını ayarlama hakkında daha fazla bilgiyi buradan okuyabilirsiniz .


Ayrıca, müşterileriniz web sitenizdeki veya ürününüzdeki bir düğmeyi tıkladığında widget'ın belirli makaleleri göstermesini de sağlayabilirsiniz. Müşterilerinizi web sitenizden/ürününüzden uzaklaştıracak bağlantılar sağlamak yerine, açık makale API'sini kullanarak widget'ta belirli bir çözüm makalesini doğrudan açabilirsiniz .


Bu makale, bir makaleyi doğrudan widget'ta açabilecek bir düğme ayarlama sürecinde size yol gösterecektir. İşte bunun uygulandığı örnek bir site:



1. Düğme oluşturma

Öncelikle müşterilerinizin widget'ı açmak için hangi düğmeye tıklamaları gerektiğine karar verin. Henüz bir düğmeniz yoksa, önce bir tane oluşturmanız gerekir.

  • Bir düğme için örnek kod:
 This is a button
HTML

Bu arada bunun bir düğme olması gerekmiyor. Tercihiniz buysa, bağlantı gibi başka herhangi bir öğeyi de kullanabilirsiniz.


2. Çözüm makalesini açan bir işlev oluşturma

Artık düğmeyi oluşturduğunuza göre, tıklandığında ne olması gerektiğini tanımlayabilirsiniz. Bunu yapmak için bir JavaScript işlevini kullanabilirsiniz .


JavaScript işlevi, belirli bir eylemi veya eylemler kümesini tamamlamak için kullanılan bir kod parçasıdır.


Aşağıdaki örnek kodda openWidgetArticle() adında bir işlev tanımladık. Fonksiyonun adı yalnızca referans amaçlıdır ve dilediğiniz gibi değiştirilebilir. openWidgetArticle() işlevi, widget'a, widget API'sini kullanarak belirli bir makaleyi açmasını söyler : FreshworksWidget('open', 'article', { id: 123 });


Kimlik: 123, makale kimliğini ifade eder. Ürün kimliğini bulmak için müşteri portalınızda makaleyi açın ve URL'ye bakın. URL, portaladınız.freshdesk.com/support/solutions/ 123 -this-is-an-article gibi bir şeye veya şuna benzer: yourcname.com/support/solutions/ 123 -this-is-an-article . 



Burada 123 makale kimliğidir.



  • openWidgetArticle() işlevi için örnek kod:
HTML

Bu işlevi yerleştirme kodunun (Freshdesk'ten kopyaladığınız) üstüne ve


İşte bunun uygulandığı örnek bir sayfa. 


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız