Yardım masanızdaki 'Müşteriler' sekmesi iletişim halinde olduğunuz kişilerin ve şirketlerin ayrıntılarını yönetmenize olanak tanır. Müşterilerinizle ilgili veriler üzerinde tam kontrol sahibi olmanızı sağlar. Yapabilirsiniz:
1. Yeni Kişiler veya Yeni Şirketler Yaratın
2. Kişi ayrıntılarını toplu olarak eklemek ve/veya güncellemek için CSV dosyalarını içe aktarın
3. Kişileri CSV dosyası olarak dışa aktarın
4. Kişileri düzenleyin, silin ve/veya başka şekilde yönetin
5. Gerekli kişiye/şirkete erişmek için iletişim ve şirket listesi sayfasındaki ' Arama ' çubuğunu kullanarak hızlı arama işlemlerini gerçekleştirin
Belirli bir süre boyunca yardım masanızla etkileşime giren çok sayıda kişi olacak. Bunları takip etmek için müşteri listenizde kişi olarak oluşturabilirsiniz. Ayrıca yeni bir şirket oluşturabilir ve gerekli kişileri bu şirket altında eşleştirebilirsiniz.
Kişiler:
Freshdesk, yardım masanıza e-posta gönderen veya bildirim gönderen her yeni kullanıcı için otomatik olarak bir giriş oluşturur. Mevcut bir kişiden bir bilet alırsanız, Freshdesk bu bileti ilgili kullanıcı ilgili kişisiyle ilişkilendirecek ve ayrıntıları bilet sayfasında gösterecektir. Ayrıca bir müşterinin/kullanıcının önceki tüm biletlerini bireysel iletişim sayfasını ziyaret ederek görüntüleyebilirsiniz.
Şirketler:
'Şirketler' özelliği, aynı kuruluştaki kullanıcıları/kişileri bir arada gruplandırmanıza olanak tanır. Bu, aynı şirketteki üyelerle yapılan tüm yazışmaları tek bir yerden kolayca takip etmenize olanak tanır. Freshdesk, kayıtlı alan adına göre kullanıcılardan gelen tüm biletleri ilgili alan adı ile otomatik olarak uygun şirketle ilişkilendirecek ve listenin tamamı o şirketin sayfasında görüntülenebilecek.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız