Facebook Sayfanızda Markalı Bir Destek Sekmesi Oluşturma

Şu tarihte değiştirildi Prş, 25 Ock şunda: 3:45 AM

Entegre Facebook sayfalarınızdaki Facebook sayfası sekmesi aracılığıyla self-servis portalınızı (bilgi tabanı ve forumlar) Facebook hayranlarınıza açabilirsiniz. Facebook için Freshdesk In-Sync Uygulaması, marka sayfanızda bir sayfa sekmesi oluşturmanıza olanak tanır ve bu sekme aracılığıyla kullanıcıların bilgi tabanınıza, topluluk forumlarınıza sorunsuz bir şekilde erişmesine ve hatta doğrudan Facebook sayfanızdan destek talepleri oluşturmasına olanak tanır.


Not: Facebook'un API'sindeki değişiklikler nedeniyle , özel sekmeler oluşturabilmeniz için sayfanızda 2000 veya daha fazla hayran bulunmalıdır. Mevcut özel sekmeler bu değişiklikten etkilenmeyecek.


Bu ne yapar

Destek sayfası sekmesi, Facebook'ta bir iframe aracılığıyla sunulan destek portalınızın bir görünümüdür. Gezinme çubuğuyla birlikte self servis portalınızın varsayılan başlığını içerir. Ayrıca kullanıcılara güncel bilet geçmişleri, güncel çözüm makalelerinin bir listesi ve topluluk forumlarınızdaki popüler konular gösterilecektir.


Facebook sayfa sekmenizi nasıl ayarlayabilirsiniz?

Facebook sayfa sekmenizi etkinleştirmek için Facebook hesabınızı Freshdesk hesabınıza bağlamanız gerekir.


  • Destek portalınızda Yönetici olarak oturum açın . 
  • Yönetici Hesap > Güvenlik'e gidin .
  • SSL'yi etkinleştirmek için geçiş düğmesine tıklayın .
  • Değişikliklerinizi kaydedin .





  • Facebook sayfanızı ekledikten sonra Ayarlar  sayfası otomatik olarak görüntülenir. Mevcut bir sayfayı kullanmak istiyorsanız Düzenle'yi tıklayın .



  • Aşağı kaydırın ve Facebook Sayfası Sekmesi Oluştur'a  tıklayın (SSL'yi henüz etkinleştirmediyseniz, bunu şimdi yapmanızı isteyen bir mesaj görünür).



  • Facebook'taki sayfa sekmeniz için bir ad girin. (Varsayılan olarak Destek olarak adlandırılacaktır .)



  • İşiniz bittiğinde, değişikliklerinizi kaydetmek için  Güncelle  düğmesine tıklayın.



Facebook sayfanızda:

  • İşiniz bittiğinde Facebook sayfanızın sol panelinde daha önce bahsettiğiniz ismin bulunduğu bir sekme açılır.


  • Sekmeye tıkladığınızda Facebook için Freshdesk senkronize uygulamasına yönlendirilirsiniz.




Kullanıcılarınızın yeni bir destek talebi oluşturmak veya bir forum konusu başlatmak istemeleri durumunda, destek portalınızda oturum açarak kendilerini doğrulamaları gerekeceğini lütfen unutmayın.


Entegre Facebook sayfalarınızdaki Facebook sayfası sekmesi aracılığıyla self-servis portalınızı (bilgi tabanı ve forumlar) Facebook hayranlarınıza açabilirsiniz. Facebook için Freshdesk In-Sync Uygulaması, marka sayfanızda bir sayfa sekmesi oluşturmanıza olanak tanır ve bu sekme aracılığıyla kullanıcıların bilgi tabanınıza, topluluk forumlarınıza sorunsuz bir şekilde erişmesine ve hatta doğrudan Facebook sayfanızdan destek talepleri oluşturmasına olanak tanır.


Not: Facebook'un API'sindeki değişiklikler nedeniyle , özel sekmeler oluşturabilmeniz için sayfanızda 2000 veya daha fazla hayran bulunmalıdır. Mevcut özel sekmeler bu değişiklikten etkilenmeyecek.


Bu ne yapar:

Destek sayfası sekmesi, Facebook'ta bir iframe aracılığıyla sunulan destek portalınızın bir görünümüdür. Gezinme çubuğuyla birlikte self servis portalınızın varsayılan başlığını içerir. Ayrıca kullanıcılara güncel bilet geçmişleri, güncel çözüm makalelerinin bir listesi ve topluluk forumlarınızdaki popüler konular gösterilecektir.


Facebook sayfası sekmenizi ayarlamak için hızlı kılavuz:

Facebook sayfa sekmenizi etkinleştirmek için Facebook hesabınızı Freshdesk hesabınıza bağlamanız gerekir. Bu özelliği kullanabilmek için Site planında olmanız gerektiğini lütfen unutmayın .


  • Destek portalınızda yönetici olarak oturum açın. 
  • Yönetici > Hesap > Güvenlik'e gidin .
  • SSL'yi etkinleştirmek için geçiş düğmesine basın.
  • Değişikliklerinizi kaydedin .



  • Yönetici sayfasına geri dönün .
  • Facebook simgesine tıklayın .





  • Facebook sayfanızı ekledikten sonra Ayarlar sayfası otomatik olarak görüntülenir. Mevcut bir sayfayı kullanmak istiyorsanız Düzenle düğmesine tıklayın.



  • Aşağı kaydırın ve Facebook Sayfası Sekmesi Oluştur bağlantısını tıklayın (SSL'yi henüz etkinleştirmediyseniz, bunu şimdi yapmanızı isteyen bir mesaj görünür).



  • Sayfa Sekmesi Oluştur bağlantısını tıklayın ve Facebook'taki sayfa sekmeniz için bir ad girin. Varsayılan olarak bu metin kutusu 'Destek'i içerecektir.



  • İşiniz bittiğinde, değişikliklerinizi kaydetmek için  Güncelle düğmesine tıklayın.



Facebook sayfanızda:

  • İşiniz bittiğinde, Facebook sayfanızın sol panelinde daha önce bahsettiğiniz adı taşıyan bir sekme belirir.


  • Sekmeye tıkladığınızda Facebook için Freshdesk senkronize uygulamasına yönlendirilirsiniz.



Kullanıcılarınızın yeni bir destek talebi oluşturmak veya bir forum konusu başlatmak istemeleri durumunda, destek portalınızda oturum açarak kendilerini doğrulamaları gerekeceğini lütfen unutmayın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız