Yardım masanızdaki 'Müşteriler' sekmesi, iletişim halinde olduğunuz kişi ve şirketlerin ayrıntılarını yönetmenize olanak tanır. Müşterilerinizle ilgili veriler üzerinde tam kontrol sahibi olmanızı sağlar. Şunları yapabilirsiniz:
1) Yeni Kişiler veya Yeni Şirketler Oluşturun:
* Gösterge paneli > Yeni > Yeni Bağlantı
2) Eklemek için CSV dosyalarını içe aktarın ve
3) Kişileri CSV dosyası olarak dışa aktarın
4) Kişileri düzenleme, silme ve/veya başka şekilde yönetme
5) Gerekli kişiye/şirkete erişmek için kişi ve şirket listesi sayfasındaki 'Arama' çubuğunu kullanarak hızlı arama eylemleri gerçekleştirin
Belirli bir süre boyunca yardım masanızla etkileşime giren çok sayıda kişi olacaktır. Bunları takip etmek için müşteri listenizde kişi olarak oluşturabilirsiniz. Ayrıca yeni bir şirket oluşturabilir ve gerekli kişileri bu şirket altında eşleyebilirsiniz.
İletişim:
Freshdesk, bir e-posta gönderen veya yardım masanıza bir destek talebi gönderen her yeni kullanıcı için otomatik olarak bir giriş oluşturur. Eğer mevcut bir kişiden bir destek talebi alırsanız, Freshdesk bu talebi ilgili kullanıcı kişisi ile ilişkilendirecek ve detayları destek talebi sayfasında görüntüleyecektir. Ayrıca bir müşteriden/kullanıcıdan gelen önceki tüm destek taleplerini bireysel kişiler sayfasını ziyaret ederek görüntüleyebilirsiniz.
Şirketler:
'Şirketler' özelliği, aynı kuruluştan kullanıcıları/kişileri bir arada gruplandırmanıza olanak tanır. Bu, aynı şirketten üyelerle yapılan tüm yazışmaları tek bir yerde kolayca takip etmenizi sağlar. Kayıtlı alan adına bağlı olarak, Freshdesk ilgili alan adına sahip kullanıcılardan gelen tüm destek taleplerini otomatik olarak uygun şirketle ilişkilendirir ve tüm liste bu şirketin sayfasında görüntülenebilir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız