Çözünürlük notu oluşturucu

Şu tarihte değiştirildi Cum, 15 Mrt şunda: 6:36 AM

Temsilciler destek taleplerini çözmek için genellikle referanslara ve en iyi uygulamalara bakarlar. Çözüm Notları, bir sorunu yeniden oluşturma adımlarını, sorun giderme sürecini ve diğer ilgili bilgileri ayrıntılı olarak açıklayan dahili belgelerdir. Benzer sorunlarla karşılaşan müşteri temsilcilerine yardımcı olmak için son derece faydalıdırlar.


Freshservice ile temsilciler her destek talebi için ayrıntılı çözüm notları oluşturabilir. Freddy Co-pilot eklentisini kullanan müşterilerimiz için yapay zeka destekli bir çözüm notu oluşturma özelliği geliştirdik. Bu özellik, temel nedeni, alınan önlemleri ve nihai çözümü özetleyerek hızlı referanslar sağlar ve hizmet sunumunuzu yeni zirvelere taşır. 


Bir çözüm notu oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin:


  1. 'Çözüm' sekmesine gidin veya sağ bölmedeki 'Çözüm ekle' düğmesine tıklayın. 



  1. Çözüm sekmesi açılır. 


Freddy yardımcı pilot eklentisi ile: 


  1. Bir çözümleme notu oluşturmak için 'Çözümleme oluştur' düğmesine tıklayın.


  1. Freddy AI, temel nedeni, çözmek için yapılan eylemleri ve çözümü içeren bir çözüm notu oluşturacaktır.


  1. Oluşturulan çözümü bilete eklemek için 'Ekle'ye tıklayın. 

    

Freddy yardımcı pilot eklentisi olmadan: 


  1. Çözüm sekmesi açıldığında, çözüm notunu manuel olarak oluşturabilir ve 'Ekle'ye tıklayabilirsiniz.



Çözüm notu alanındaki eylemler: (1 Nisan 2024'ten itibaren kullanılabilir)


Çözüm notu alanını gizleme/zorunlu kılma/devre dışı bırakma:

İş kurallarına gidin ve çözüm sekmesi altındaki çözüm notu alanını zorunlu kılmak, gizlemek veya devre dışı bırakmak için yeni bir iş kuralı oluşturun. 



Çözüm notu alanı hakkında raporlama: 


Çözüm notu alanı, aralarından seçim yapabileceğiniz bilet özelliklerinin temel verilerinde mevcut olacaktır.



Mobile Uygulama:


Temsilciler, çözüm notlarını görüntüleyebilecekleri, ekleyebilecekleri, düzenleyebilecekleri ve silebilecekleri mobil uygulamadaki bilet ayrıntıları içindeki çözüm sekmesine erişebilirler. Freddy, iş kuralı desteği ile birlikte otomatik çözüm notu oluşturma için desteklenecektir.


1. Destek talebi ayrıntıları sayfasındaki 'Çözüm' sekmesine gidin.  




2. 'Çözüm notu ekle'ye tıklayın.

3. Manuel bir çözüm notu kaydetmek için alan açılacak veya Freddy kullanarak otomatik bir çözüm notu için 'Freddy simgesine' tıklayın. (Yalnızca Freddy Copilot eklentisine sahip kullanıcılar için geçerlidir) 



4. 'Ekle'ye tıklayın. 

5. Çözüm notu, 'Çözüm' sekmesi altındaki bilet ayrıntıları sayfasına eklenecektir.



Önemli Not: 

  1. Şu anda özel alan olarak 'çözüm notu' kullanıyorsanız, zengin metin düzenleyicisiyle ek bağlam eklemenize olanak tanıdığı için 'Çözüm' sekmesine geçebilirsiniz.

  2. Bir çözüm notu eklemek, destek talebi durumunu otomatik olarak 'çözüldü' olarak değiştirmez. 


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız