Freshdesk'te üç farklı yolla yeni bir bilet oluşturulabilir.
- Bir müşteri , müşteri destek portalından talebini veya sorgusunu girerek yardım masasına çağrı oluşturabilir .
- Bir temsilci, müşteri tarafından bir sorgu/talep ile doğrudan temasa geçildiğinde, müşteri adına bir çağrı oluşturabilir. Burada temsilci, müşteri adı talep eden olarak Temsilci portalından bileti oluşturur.
- Temsilciler ayrıca yardım masasında kendileri için bir çağrı oluşturabilir. Burada temsilci, talep eden olarak kendi adıyla Temsilci portalından bileti oluşturur.
Aracı portalından bir çağrı oluşturmak için hızlı adımlar:
- Ajan portalında oturum açın.
- Üstte 'Ara' simgesinin yanında bulunan Menü çubuğundan ' Yeni bilet ' simgesini tıklayın .
- Yeni bilet formu görüntülenecektir.
- 'Talep Eden' metin kutusuna Müşterinin adını veya Temsilcinin adını girin .
- Diğer ayrıntıları doldurun ve bileti oluşturmak için ' Gönder 'e tıklayın.
Temsilci rolü ve bilet kapsamı:
Müşteriyi talep eden olarak atayarak, bileti oluşturan acenteler bu bileti ancak bilet kapsamlarında yer alıyorsa görüntüleyebilir veya erişebilir. Bilet, temsilcinin kapsamına girmeyen bir gruba atanırsa, temsilci artık o bilete erişemez.
Temsilci kendisini talep eden olarak atayarak, yalnızca bilet grubu kapsamına dahilse Temsilci portalından bileti görüntüleyebilecek veya ona erişebilecektir . Aksi takdirde temsilci, kendisi tarafından talep edilen bilete erişmek için Müşteri portalını ziyaret etmelidir.
Örneğin, çağrı kapsamı yalnızca Destek grubunu içeren Destek ekibinden bir temsilci, kendisini talep eden olarak adresleyerek İK/Finans ekibine bir çağrı yükseltirse, temsilcinin, temsilci portalından bileti görüntüleme veya ona erişme konusunda kısıtlamaları olacaktır. . Temsilcinin, Müşteri portalından yalnızca müşteri olarak bilete erişmesine izin verilecek ve bu bilet üzerinde yaptığı herhangi bir etkileşim, aracı etkileşimi olarak değil, Müşteri/Talep Eden etkileşimi olarak değerlendirilecektir.
Bilet kapsamı hem Destek grubunu hem de İK grubunu içeren Destek ekibinden bir temsilci, kendisini talep eden olarak adresleyerek İK ekibine bir destek talebi oluşturursa, temsilcinin, temsilci portalından bileti görüntülemek veya ona erişmek için herhangi bir kısıtlaması OLMAYACAKTIR direkt olarak. Temsilci ayrıca, müşteri portalından bilete erişebilecek. Kendisi tarafından yapılan herhangi bir etkileşim, Müşteri/Talep Eden etkileşim olarak sayılmaya devam edecektir.
Temsilci rolleri ve bilet kapsamları hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın .
- Talep ettiğiniz bilete erişmek için Temsilci portalı ile Müşteri portalı arasında geçiş yapabilirsiniz. Temsilci portalından bilet yükselttikten sonra müşteri portalına nasıl geçiş yapabileceğiniz aşağıda açıklanmıştır.
- Ayrıca, menü çubuğundan profil simgenize tıklayıp orada 'Müşteri Portalına Git'i seçerek biletinizi takip etmek için istediğiniz zaman müşteri portalına gidebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız