Bilet formunuzda özel alanlar oluşturma

Şu tarihte değiştirildi Prş, 20 Tem, 2023 şunda: 7:05 AM

Bilet formu, varsayılan olarak Talep Eden, Konu, Tür ve Açıklama gibi bir dizi alan içerir. Bununla birlikte, çağrı formunu işletmenizin türüne veya destek sürecinize özel farklı alanlar içerecek şekilde özelleştirebilirsiniz. Bu ayrıntılar için özel alanlar oluşturarak işletmenize özgü müşteri bilgilerini toplayabilirsiniz.

 

Farklı bilet alanı türleri nelerdir?    

Freshdesk, çeşitli bilgi türlerini ve düzeylerini yakalamanıza izin veren farklı türde destek talebi alanlarına sahiptir. Örneğin, tek satırlık ayrıntıları toplamak için tek satırlık bir metin alanı kullanabilir ve müşterilerinize aralarından seçim yapabilecekleri bir seçenekler listesi sunmak için açılır alanlar ekleyebilirsiniz. 



Özel alan türü
Örnek kullanım durumları
Tek satırlık metin
Bilet Kimliği, Müşteri Kimliği
Çok satırlı metin
Ek açıklamalar, adresler, notlar.
onay kutusu
Abonelikler, Sözleşmeler.
Sayı
Sipariş Kimliği, Telefon numarası vb.
Yıkılmak
Miktar, Boyut vb.
Tarih
Satın alma tarihi, şikayet tarihi vb.
Ondalık
Yüzde değerleri
Bağımlı Alanlar
Ülke - Eyalet - Şehir





Müşterilere aralarından seçim yapabilecekleri üç seviyeye kadar seçenek sunmanız gerektiğinde bağımlı alanlar son derece yararlıdır. Buradaki çözüm makalemizde bununla ilgili daha fazla bilgi edinebilirsiniz


Özel açılan alanlarınız için dinamik bölümler de oluşturabilirsiniz, böylece bir kullanıcının açılır menüde seçtiği seçeneğe bağlı olarak farklı alan kümeleri görünebilir. Dinamik bölümler hakkında daha fazla  bilgiye buradan ulaşabilirsiniz  


Bilet alanı özelliklerini anlama

Yeni alanlar ekleyip yeniden düzenlemenin yanı sıra, bilet formunuzda her alanın özelliklerini de tanımlayabilirsiniz. Temsilcilerinizin ve müşterilerinizin çağrı formunda gördüklerini kontrol etmek ve iş akışlarınızı yardım masanızda daha iyi yönetmek için alan özelliklerini kullanabilirsiniz.



İşte alanlarınızla yapabileceğiniz birçok şey. 


Davranış
Ne demek
Temsilciler için

alan etiketi
Aracılarınıza gösterilen alanın adını görüntüler
Formu gönderirken gerekli
Aracı, formu göndermeden önce alanı doldurmalıdır.
Bileti kapatırken gerekli*

Temsilci, bileti kapatmadan önce alanı doldurmalıdır.

Müşteriler için

alan etiketi
Müşterilerinize gösterilen alanın görünen adı
Müşteriye gösterilir
Müşteri alanı görebilecek ancak düzenleme yapmasına izin verilmeyecek
Müşteri düzenleyebilir
Müşteri bu alanı görebilecek ve değeri düzenleyebilecektir.
Formu gönderirken gerekli
Müşteri, formu göndermeden önce alanı doldurmalıdır.



Alan özellikleri, tüm bilet alanlarınız için aynı şekilde çalışır ve temsilcilerinizin bilgileri takip etmesini ve müşterilerin yalnızca kendileri için gerekli olanı görmesini sağlayacak şekilde kolayca özelleştirilebilir. Bilet alanlarının yanında görüntülenen kilit simgesi, bu alanların yalnızca acenteler tarafından görülebildiğini ve müşteriler tarafından görülemeyeceğini belirtir.


*Bir temsilci, gerekli alanları doldurmadan biletleri kapatmaya çalıştığında, bu alanları güncellemesi istenecektir. Aracıların alanları nasıl güncelleyebileceği ve biletleri toplu olarak nasıl kapatabileceği aşağıda açıklanmıştır.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız