Formları oluşturduktan sonra, bunlar aracılığıyla gönderilen taleplerdeki iş akışlarını otomatikleştirebilirsiniz. Farklı formlar üzerinden oluşturulan talepler için farklı iş akışları kurabilir ve bunları doğru temsilci grubuna veya temsilcilere atayabilirsiniz.
Yönetici > Otomasyonlar'a gidin > Yeni kural'a tıklayın.
Biletler'i seçin > if Form, Is > Açılır menüden ilgili form adını seçin.
"Eylemleri gerçekleştir" altında, bilet üzerinde gerçekleştirmek istediğiniz işlemleri seçin.
İşte bir bilet üzerinde gerçekleştirilen işlemlerin örnek bir ekran görüntüsü.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız