Belirli bir form aracılığıyla oluşturulan destek talepleri üzerinde otomasyon çalıştırma

Şu tarihte değiştirildi Sal, 1 Ağu, 2023 şunda: 9:53 AM

Formları oluşturduktan sonra, bunlar aracılığıyla gönderilen taleplerdeki iş akışlarını otomatikleştirebilirsiniz. Farklı formlar üzerinden oluşturulan talepler için farklı iş akışları kurabilir ve bunları doğru temsilci grubuna veya temsilcilere atayabilirsiniz.


Yönetici > Otomasyonlar'a gidin > Yeni kural'a tıklayın.


Biletler'i seçin > if Form, Is > Açılır menüden ilgili form adını seçin.


"Eylemleri gerçekleştir" altında, bilet üzerinde gerçekleştirmek istediğiniz işlemleri seçin.


İşte bir bilet üzerinde gerçekleştirilen işlemlerin örnek bir ekran görüntüsü.










Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız