Özel bilet durumuna göre süpervizör kuralları yapılandırması

Şu tarihte değiştirildi Prş, 14 Mrt şunda: 4:39 AM

Bilet Formu Alanlarındaki özel durumlar, hizmet masası yöneticilerinin kuruluşlarıyla ilgili biletler için yeni durumlar oluşturmasına olanak tanır. Bu, destek taleplerini takip etmeye ve bekleyen saatlere vb. dayalı görevleri otomatikleştirmeye yardımcı olacaktır. 


Süpervizör kurallarındaki 'Hours since <custom status>' koşulu ile, bir destek talebinin özel bir durumda ne kadar süredir beklemede olduğuna bağlı olarak görevleri otomatikleştirebileceksiniz. Bu, iş akışınızın her yönünü otomatikleştirebileceğiniz ve bekleyen bir görevi kaçırdığınız için bir daha asla stres yaşamayacağınız anlamına gelir. Bu özelliğin belirli kullanım durumlarını tartışalım.


Temsilcilere onay takibi:

Bir destek talebi bağımlılığı veya onay gibi başkalarını bekleyen bir destek talebi olduğunda, bu yeni özellik doğru kişiye hatırlatıcılar göndermek için kullanılabilir. Örneğin, bir hizmet talebi onayı 'x' saatten daha uzun bir süredir bekliyorsa, onaylayıcıyı takip etmesi için temsilciye bir hatırlatma postası gönderilebilir.


Talep sahibinin yanıt takibi bekleniyor:


Bu seçenekle, Süpervizörü kullanarak son kullanıcıları proaktif olarak takip edebileceksiniz. Biletin daha fazla bilgi için beklemede olabileceği talep sahiplerine otomatik hatırlatıcılar gönderebilirsiniz.


Belirli bir durumda X saat sonra destek talebi durumunu belirli bir değere değiştirme:

 

Bir müşteri temsilcisi destek talebini örneğin Satıcıyla Beklemede olarak işaretlediyse, müşteri temsilcisine satıcıyla görüşmesini hatırlatacak veya belirtilen saatlerden sonra destek talebi durumunu taşıyacak bir süpervizör kuralı yapılandırılabilir.
 


Nasıl Kurulur:

  • Freshservice'inize Yönetici olarak giriş yapın.

    Yönetici > Otomasyon ve Verimlilik > Otomasyon > Süpervizör Kuralları'na gidin.

    Hesabınızda birden fazla çalışma alanı varsa: 

    Global iş akışlarını değiştirmek için Yönetici > Global Ayarlar > Otomasyon ve Verimlilik > Otomasyon > Gözetmen Kuralları'na gidin.


  • Çalışma alanı düzeyinde iş akışlarını değiştirmek için Yönetici > Çalışma Alanı Ayarları > {Çalışma Alanı Adı} > Otomasyon ve Verimlilik > Otomasyon > Gözetmen Kuralları'na gidin.



    Önemli Not:

    Çalışma alanı yöneticileri, çalışma alanları için geçerli olan genel ve yerel iş akışlarının listesini görüntüleyebilir. 

    Çalışma alanı düzeyindeki iş akışlarının genel iş akışına göre öncelikli olmasını sağlamak için önce genel iş akışları, ardından çalışma alanı düzeyindeki iş akışları yürütülür.

    Örneğin, genel bir iş akışı, konuya/açıklamaya göre destek taleplerini doğru çalışma alanına yönlendirecek şekilde yapılandırılabilir. 

  • Süpervizör Kuralları > Yeni Bilet kuralı'nı seçin.
  • Koşul olarak "Hours since *custom status*" seçin.
  • "Eylemler" altında temsilciye, talep sahibine posta gönderme gibi ilgili eylemi seçin.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız