Bilet Formunu Düzenleme, Klonlama ve Silme

Şu tarihte değiştirildi Sal, 23 Ock şunda: 2:45 AM

Birden fazla bilet formu, müşterilerinize sizinle ne için iletişime geçmek istediklerine bağlı olarak ilgili formu göstermenize olanak tanır. Yöneticiler zahmetsizce bilet formları oluşturabilir ve formu ihtiyaçlarına göre koşullu olarak kişiselleştirerek özel bir müşteri deneyimi sağlayabilir. Bu formlar müşterinin ürününe, markasına veya sorununa özel olabilir.


Yönetici > Bilet formları'na tıklayarak tüm bilet formlarınıza erişebilirsiniz.






Formlar farklı portallarla ilişkilendirilebilir ve/veya farklı dillere çevrilebilir. Burada formlarınızla ilişkili Portalları, son güncellenme zaman damgasını ve kullanıcı bilgilerini bulabilirsiniz.


Bir destek talebi formunu düzenlemek istediğinizde, değişikliklerin ilgili formun ilişkili olduğu tüm Portallara yansıyacağını unutmamalısınız. 


Ayrıca kopyalar oluşturmak için mevcut formları yeniden adlandırabilir veya klonlayabilir, gerekli değişiklikleri yapabilir ve bunları seçtiğiniz portala sorunsuz bir şekilde dağıtabilirsiniz.


Bir destek talebi formunu sildiğinizde, form ilişkili tüm portallardan kaldırılacaktır. Bu değişiklik geri döndürülemez, bu nedenle silmeden önce Portal ilişkilendirmelerini kaldırmanızı ve formun herhangi bir otomasyona bağlı olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.










Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız