Bilet formunuzdaki varsayılan alanları anlama

Şu tarihte değiştirildi Prş, 20 Tem, 2023 şunda: 7:02 AM

Müşterilerinizden destek sorguları almak ve geri bildirim toplamak için bilet formlarını kullanabilirsiniz. Bu formları varsayılan olarak destek portalınızda bulabileceksiniz. Bilet formlarını web sitenize, destek portalınıza ve hatta web uygulamanıza bir pencere öğesi olarak da ekleyebilirsiniz. 


Hem temsilciler hem de müşteriler, bilet oluşturmak için bilet formunu kullanabilir. Müşterileriniz, müşteri portalınızdan (<sirketinizinadi>.freshdesk.com/support/home) bilet formuna erişebilir.



Bazen destek temsilcileri, özellikle bir gelen çağrı aldıktan sonra müşterileri için bir çağrı oluşturmak isteyebilir. Temsilci portalındaki  Yeni  düğmesine tıklayarak bilet formunu kullanarak bunu yapabilirler .


Bilet formu, ihtiyacınız olan tüm bilgileri daha ilk adımda toplamanıza yardımcı olarak, daha fazla soruyla müşteriye gidip gelmenize gerek bırakmaz. Bunu göz önünde bulundurarak, çağrı formunuzu iş türünüze veya dahili destek sürecinize uyacak şekilde özelleştirebilirsiniz. 


Örneğin, işleri biraz hızlandırmak için müşterinin sipariş kimliğine veya bileti daha iyi kategorize etmek için belirli alanlara ihtiyacınız olabilir. Formunuza doğru ticket alanlarını ekleyebilir, müşterilerinizin ve acentelerinizin ihtiyacınız olan bilgileri istediğiniz formatta doldurmasını sağlayabilirsiniz. 


Freshdesk'teki varsayılan alanlar nelerdir?


Her Freshdesk hesabı, yardım masanızın işleyişi için önemli olan bir dizi varsayılan alanla birlikte gelir. Bu alanlar, yardım masanızdaki her biletin bir parçasıdır ve sorunları çözmeye çalışan temsilcileriniz tarafından kapsamlı bir şekilde kullanılacaktır. Bu amaçla, varsayılan alanlar 'Varsayılan' etiketine sahip olacaktır ve bilet formunuzdan çıkaramazsınız. Ancak, destek portalınızda ve geri bildirim widget'ınızda müşterilerinize nasıl göründüğünü kontrol edebilirsiniz (aşağıda alan özellikleri hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz).



varsayılan alanlarne demek istiyorlar
İstek sahibi Yeni bir kullanıcı bilet oluşturduğunda, Freshdesk portalınızda yeni bir hesap oluşturulacaktır. Bilet gönderdiklerinde hem acenteleriniz hem de müşterileriniz için doldurulması zorunlu bir alandır . Bu alan, oturum açmış bir kullanıcı için otomatik olarak doldurulacaktır.
DersBilet konusu, hızlı bir şekilde bağlam almanıza yardımcı olur. Uygun bir konu satırı, sezgisel otomasyon kurmanıza yardımcı olacaktır.
TipDestek ekibinizin ilgilendiği farklı sorun türlerine göre bileti kategorilere ayırmanıza yardımcı olur. Tip alanının değerleri, alana tıklanarak düzenlenebilir. 
Kaynak
DurumBiletin mevcut durumunu gösterir. Varsayılan durumlar değiştirilemez. Ancak müşteri tarafından görülen durumların isimlerini düzenleyebilirsiniz.
ÖncelikBiletin Acil, Yüksek, Orta veya Düşük öncelikli bir bilet olup olmadığını gösterir. Yönetici > İş Akışları > SLA İlkeleri'nde her bir önceliğin ne anlama geldiğini kontrol edebilirsiniz . 
GrupBiletin atandığı acente grubu. Grup alanının değerlerini düzenlemek için Yönetici > Ekip > Gruplar'a gidin .
AjanTemsilci şu anda atanmış ve bilet üzerinde çalışıyor.
TanımBiletin ayrıntılı açıklaması.


Bu listedeki en önemli öğe, yardım masanızdaki biletin yaşam döngüsünü yönetmek için kullanılan Durum alanıdır. İş akışınıza göre özel bilet durumlarını içerecek ve SLA zamanlayıcılarından yararlanacak şekilde daha da özelleştirilebilir. Bununla ilgili daha detaylı bilgiyi buradan okuyabilirsiniz.

Bilet formunuzdaki varsayılan alanları özelleştirmek için hızlı bir kılavuz:


 

  • Freshdesk hesabınıza yönetici olarak giriş yapın.
  • Yönetici >  İş Akışları > Bilet Alanları'na gidin 
  • İstekte bulunanın adı, konusu ve biletin açıklaması gibi tüm varsayılan alanları görebilirsiniz.
  • Alan özellikleri düzenleyicisini açmak için mevcut herhangi bir alana tıklayın.
  • Müşterileriniz için varsayılan alanın adını özelleştirebilirsiniz. Örneğin, temsilcilerinize " İstekte bulunanın e-postası " olarak ve müşterilerinize " E-posta adresiniz " olarak bir bilet alanı gösterebileceksiniz .
  • Temsilciler bir destek talebi oluşturduğunda veya çözdüğünde alanı zorunlu hale getirmeyi seçebilirsiniz.
  • Müşterilerin portalınızdan yeni bir bilet oluşturduklarında bu alanı görüp görmeyeceklerini seçebilirsiniz. Bu alanları bilet oluşturduktan sonra müşteriler için düzenlenebilir veya bileti gönderdiklerinde zorunlu alan haline getirebilirsiniz.
  • Özel alanlarınızı da ekleyebilirsiniz .
  • Alanları doğru sırada düzenlemek için form içinde sürükleyin ve taşıyın.
  • Bu yeni formu kaydetmek için Bitti'yi  ve ardından Kaydet'i tıklayın


Bilet formunuzu özelleştirdiğinizde, bilet formunuzun nasıl geldiğini kontrol etmek için Yeni düğmesine tıklamayı deneyin. Müşterilerin , web sitenizdeki   yardım widget'ının yanı sıra portal aracılığıyla bir bilet gönderdiklerinde bilet formunuzu göreceklerini unutmayın .


Varsayılan bilet alanını silme veya arşivleme

  • Bir varsayılan alanı arşivleyemez/silemezsiniz. Ancak, Müşteriye gösterilir seçeneğinin  işaretini kaldırarak müşteriniz için alanı gizleyebilirsiniz   .
  • Oluşturduğunuz özel bir alanı arşivlemek/silmek için Yönetici > İş Akışları > Bilet alanları bölümünde , arşivlemek/silmek istediğiniz bilet alanının üzerine gelin ve arşiv/çöp kutusu simgesine tıklayın


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız