Freshdesk, klavye kısayollarını kullanarak yardım masanızda kolayca gezinmenize yardımcı olur. Bu kısayollar, tekrarlanan görevleri hızla gerçekleştirmek ve biletlerin özelliklerini anında yönetmek için kullanılabilir. Örneğin, Freshdesk'teki tuş kombinasyonlarını kullanarak destek bildirimleri arasında geçiş yapabilir, kendinize bir destek bildirimi atayabilir veya yardım masanızdaki bildirimleri silebilirsiniz. Bu kısayolları Standart 101/102 Tuşlu veya Doğal PS/2 Klavyeyle kullanabilirsiniz.
Kullanılabilir klavye kısayollarının listesini açmak için ? yazmanız yeterlidir. İstediğiniz zaman klavyenizde.
Not: Yardım masanızın sağ üst köşesindeki temsilci profil resmi simgesine tıklayarak ve Klavye Kısayolları geçişini kullanarak portalınızda klavye kısayollarını etkinleştirebilir / devre dışı bırakabilirsiniz .
Uygulama içinde gezinmek için kısayollar
Bu kısayollar, destek portalınızdaki herhangi bir sekmeye/sayfaya gitmenize yardımcı olur.
Anahtarlar | Amaç |
g ve d | Kontrol Paneli sekmesine gidin |
g ve t | Biletler sekmesine gidin |
g ve e | Sosyal sekmesine git |
g ve s | Çözümler sekmesine gidin |
g ve f | Forumlar sekmesine gidin |
g ve c | Müşteriler sekmesine gidin |
g ve r | Raporlar sekmesine gidin |
g ve a | Yönetici sekmesine gidin |
g ve n | Yeni bilet formunu aç |
g ve m | Giden e-postayı aç |
/ | İmleci Arama kutusuna yerleştirin |
? | Kullanılabilir klavye kısayollarının listesini görüntüleyin |
Biletler sekmesinde kullanılacak kısayollar (Bilet Listesi Görünümü sayfası)
Bu kısayollar Biletler sekmesindeyken kullanılabilir . Biletler arasındaki gezinmenin, imlecin biletler sekmenizdeki konumuna göre gerçekleşeceğini lütfen unutmayın. İmlecin mevcut konumu aşağıda gösterildiği gibi gösterilir.
Anahtarlar | Amaç |
Alt + Right | Sonraki sayfaya git |
Alt + Left | Önceki sayfaya git |
up | İmleci önceki bilete taşı |
down | İmleci bir sonraki bilete taşı |
x | Bileti seçin |
v | Görünümlere atla |
s | Bir senaryoyu yürütün |
Bir bilet seçildikten sonra ( Bilet Ayrıntıları sayfasında), bileti açmak veya bileti kendinize atamak gibi işlemleri gerçekleştirmek için bu kısayolları kullanabilirsiniz.
Anahtarlar | Amaç |
Space | Bileti aşağı kaydırın |
Enter | Bileti aç |
# | Bilet silme |
~ | Bileti kapat |
Alt + ~ | E-posta bildirimi göndermeden bileti kapat |
! | Bileti spam olarak işaretle |
Bilet görünümünde kullanılacak kısayollar (Bilet Ayrıntıları sayfasında)
Bir bildirimi açtığınızda, bildirimi yanıtlamak veya özelliklerini değiştirmek gibi işlemleri gerçekleştirmek için bu kısayolları kullanabilirsiniz.
Anahtarlar | Amaç |
J | Bir sonraki bilete git |
k | Önceki bilete git |
R | Bir bilete yanıt verme |
F | Bilet iletme |
N | Bilete not ekleme |
Ctrl + Enter | İçeriği metin düzenleyicisine gönderin |
Alt + Ctrl + Enter | Durum değişikliğini uygulamak için metin düzenleyicide 'Gönder' açılır menüsünü açar (Örnek: 'Gönder ve Beklemede Olarak Ayarla') |
w | Kendinizi bir bilete izleyici olarak ekleyin |
m | Bilete süre ekleme |
p | Öncelik |
# | Bilet silme |
~ | Bileti kapat |
! | Bir bileti spam olarak işaretleme |
] | Bir destek talebindeki konuşmaları genişletin |
} | Biletin etkinliklerini görüntüleyin |
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız