Birden fazla bilet formu, müşterilerinize sizinle ne hakkında iletişime geçmek istediklerine bağlı olarak ilgili formu göstermenize olanak tanır. Yöneticiler zahmetsizce bilet formları oluşturabilir ve özel bir müşteri deneyimi sağlayabilir. Müşterilerinizin farklı sorunları (örneğin, İadeler, geri ödemeler vb.), farklı ürün portalları veya her ikisi için de formlar oluşturabilirsiniz.
Birden fazla formla, farklı ürünler için farklı alanlara sahip farklı formlar oluşturabilir veya farklı iş akışları için formlar oluşturabilirsiniz. Örneğin, müşteri sorun türüne göre farklı alanlar göstermek istediğiniz "Seyahat öncesi" ve "Seyahat sonrası" için farklı bilet formları oluşturabilirsiniz. Müşterilerden gelen farklı talep türlerini desteklemek için birden fazla form kullanabilirsiniz.
Birden çok bilet formuyla yapabileceğiniz bazı şeyler şunlardır:
* Farklı müşterilerin markaları veya ürünleri veya sorunları için özel formlar oluşturun.
* Farklı formlardan oluşturulan biletlerdeki iş akışlarını otomatikleştirin.
* Farklı form kullanımı, trendler vb. hakkında eyleme geçirilebilir iç görüler çizin
* Form doldurma deneyimlerinin her adımında müşterilerin elini tutun.
* Kullanıma hazır pazaryeri uygulamalarıyla tümleştirerek formların yeteneklerini genişletin.
Bir Freshdesk hesabında 50 adede kadar çağrı formu oluşturabilir ve bunları bir veya daha fazla portala bağlayabilirsiniz.
Birden çok bilet formu oluşturmadan önce akılda tutulması gerekenler:
Bilet alanları, formlar için yapı taşlarıdır. Formları oluşturmadan önce, Freshdesk hesabınızdaki formlar için gerekli tüm çağrı alanlarını oluşturduğunuzdan emin olun. Bir forma alan eklemeniz gerekirse, "Müşteriler için davranış" altındaki "Portalın bilet sayfasında görünür" onay kutusunu seçin.
Başka bir alan seçimine koşullu olan alanlar için, bunları bir bölüm alanı olarak ekleyin. Örneğin) "İade tutarı" sayı alanı ve "İade nedeni" metin alanı yalnızca Sorun Türü "İade" olduğunda geçerliyse, Tür İade olduğunda koşullu olarak eklenmelerini sağlayabilirsiniz.
Dinamik açılır listeler oluşturmak, müşteri temsilcilerinizin yalnızca bir destek talebi ile ilgili alanları görmesini sağlamak için çok önemlidir. Yalnızca bir forma özgü olan alanlar bir bölüm olarak eklenmelidir. Formları oluşturmadan önce alanlarınızı bölümler halinde düzenlediğinizden emin olun
Örnek olarak, iki formunuz olduğunu varsayalım - İadeler ve Garanti.
Para İadesi formu şu alanları gerektirir: Para İadesi tutarı ve Para İadesi nedeni
Garanti formu, Garanti numarası ve Garanti tarihi alanlarını gerektirir.
Her forma özel olan alanların, ilgili dinamik açılır listenin altına bir bölüm olarak eklenmesini sağlayın (aşağıya bakın). Bu şekilde, temsilciler e-posta yoluyla bilet aldıklarında, sorun türüne bağlı olarak yalnızca ilgili alanları görürler.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız