Oluşturduğunuz bir bilet alanı nasıl silinir veya arşivlenir?

Şu tarihte değiştirildi Prş, 20 Tem, 2023 şunda: 9:08 AM

Yönetici > İş Akışları > Bilet Alanları'na tıklayarak oluşturduğunuz bir destek talebi alanını, oluşturduğunuz ilgili çağrı alanının üzerine getirin ve arşiv simgesine tıklayarak arşivleyebilirsiniz. 



Bilet alanı arşivlendiğinde, bilet alanı hesabınızdan kaldırılır ancak kalıcı olarak silinmez. Destek talebi alanının arşivlenmesi destek taleplerini, otomasyonu ve raporları etkiler. Arşivlenen alanları daha sonra gerektiğinde geri yükleyebilirsiniz.

  

Bilet alanlarını arşivlemek için hızlı bir kılavuz: 

  1. Arşivlenmiş bilet alanlarını Yönetici > İş Akışları > Bilet alanları altında görebileceksiniz 
  2. Bir bölümün altındaki bir bilet alanını arşivleyemezsiniz. 
  3. Bir bölümle ilişkili bir alanı arşivlemek için, ilgili bilet alanını bölümden çıkarmanız gerekir.


Destek talebi alanlarını arşivlemenin 

  • Otomasyon kuralları:  Bir çağrı alanı arşivlendiğinde, bu alanı kullanan otomasyon kuralları artık beklendiği gibi çalışmayacaktır. Bilet alanını içeren koşul otomasyondan atlanacaktır. Ancak, otomasyonu gerçekleştirmek istiyorsanız, alanı geri yükleyebilir ve tekrar otomasyona ekleyebilirsiniz.
  • Raporlar:  Arşivlenen alanlar filtrelerde görünmez. Ancak, onları geri yükleyebilecek ve geri yüklediğinizde geçmiş verilere erişebileceksiniz. 
  • Bilet görünümleri:  Arşivlenmiş bilet alanlarını veya ilgili geçmiş bilgileri, onları geri yükleyene kadar artık arama filtrelerinde görüntüleyemezsiniz.


Bilet alanını silme: 


Oluşturduğunuz bir bilet alanını silmek için, bilet alanının üzerine gelin ve çöp kutusu simgesine tıklayın.




Ancak, bir destek talebi alanını silmek, onları geri alamayacağınız geri alınamaz bir işlemdir. Alana daha sonra ihtiyaç olup olmayacağından emin değilseniz arşiv seçeneğini kullanmanızı tavsiye ederiz.


Bilet alanlarını arşivlemeye benzer şekilde, bunların silinmesi şunları etkiler: 


Not: Freshdesk'teki varsayılan bilet alanları ('Varsayılan' etiketli), Freshdesk'teki her biletin bir parçası olduğundan silinemez/kaldırılamaz ve sorunları çözmeye çalışan temsilcileriniz tarafından kapsamlı bir şekilde kullanılacaktır. Ancak, bu varsayılan bilet alanlarını gizleyebilirsiniz. Varsayılan bilet alanları hakkında buradan daha fazla bilgi edinin . 

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız