Yük Dengeli Bilet Atamasını Ayarlama

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 3:34 AM

Yük dengeli bilet atamasıyla, bir temsilcinin herhangi bir zamanda işleyebileceği bilet sayısını tanımlayabilirsiniz. Bu şekilde temsilcilerinizin bunalmayacağından emin olabilirsiniz; özellikle de zaten çok sayıda bekleyen bilete sahip olanlar.

Yük dengeli bilet ataması nasıl çalışır?

Biletler bir gruba atandığında, önce en az yüklü acenteye atanır ve daha sonra belirlediğiniz eşiğe ulaşana kadar gruptaki diğer acentelere dağıtılır. Daha sonra biletler, atanan biletlerden birini çözdüğü anda bir temsilciye atanır.  

Bir acentenin mevcut yükünü hesaplarken yalnızca SLA ON statüsündeki biletler dikkate alınacaktır. Yüke dayalı bilet ataması Omniroute tarafından desteklenirOmniroute altında genel sınırı ve atama tercihini ayarlayabileceksiniz. 

 

Not: Omniroute tarafından desteklenen Yük tabanlı bilet atamanın en son sürümüne sahip değilseniz, lütfen support@freshdesk.com adresine yazın. Eski sürüm artık desteklenmiyor


Bir acentenin yükü nasıl belirlenir?

 Bir temsilcinin mevcut yükü şu durumlarda azalır:

  • Bilet çözüyorlar
  • Bir bildirimi Açık durumundan Müşteriyi Bekliyor durumuna (veya başka bir SLA KAPALI durumuna) değiştirirler
  • Bir bileti silerler veya spam olarak işaretlerler

 Bir bilet bir temsilciye manuel olarak atanırsa, onlara atanan biletlerin sayısı maksimum yükünü aşabilir. 


İki aracının yük dengeli bilet ataması yoluyla yönlendirildiği bir ekibe bakalım. Acente başına maksimum bilet sayısı 5 bilet olarak belirlendi.


SENARYO 1



SENARYO 2



                                                                                            SENARYO 3




Not: Bir bilet uygun bir temsilciye manuel olarak atanırsa, bu fazlalık olarak sayılacak ve bu nedenle, bilet sayısı belirlenen eşiğin altına düşene kadar bu temsilciye yeni biletler atanmayacaktır.

Örneğin,  Dan zaten 5 bilet eşiğine ulaştıysa ve manuel olarak 2 bilet daha atandıysa, atanan bilet sayısı 5'in altına düşene kadar kendisine otomatik olarak bilet atanmayacaktır.


Yük dengeli atamalar (eski LBRR) nasıl kurulur?

  1. Freshdesk'te Yönetici olarak oturum açın.
  2. Yönetici > Ekip > Gruplar'a gidin ve değiştirmek istediğiniz grubun yanındaki  Düzenle'yi tıklayın.
  3. Otomatik bilet atamasını etkinleştirin ve Yük dengeli bilet atamasını seçin.
  4. 1-100 arasında bir değer seçerek temsilci başına maksimum bilet sayısını ayarlayın. Eş zamanlı bir sınır olduğu için en uygun sayı 5'tir; eşik sınırı olarak küçük bir sayı belirleyerek temsilcinizin atanan destek bildirimlerine daha hızlı yanıt verme şansını artırırsınız.
  5. Kaydet'e tıklayın.
  6. Omniroute'un en son LBRR'sine sahipseniz Omniroute ayarlarına tıklayın. Yükü ve atama tercihini ayarlayabileceğiniz Omniroute sayfasına yönlendirileceksiniz.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız