Dinamik bölümler oluşturma

Şu tarihte değiştirildi Prş, 20 Tem, 2023 şunda: 8:16 AM



Bilet alanlarınızı dinamik hale getirebilirsiniz, böylece alanlar kullanıcı girişine göre değişir. Freshdesk'te, varsayılan alan olan Tür, Grup ve Durum alanlarının ve oluşturduğunuz herhangi bir özel açılır alanın  altına dinamik bölümler ekleyebilirsiniz .Burada özel açılır alanların nasıl oluşturulacağını öğrenin  Açılır menüde kullanıcının seçtiği seçeneğe bağlı olarak farklı alanlar görünebilir. Örneğin, bir e-ticaret senaryosunda, kullanıcı tür alanı değeri olarak 'İade'yi seçtiğinde 'Sipariş kimliğini gir' alanını ve 'Değiştirme'yi seçtiğinde 'Yeni beden seç' alanını görebilir.


Çağrı formunuzdaki dinamik bölümler, yapıyı iyileştirecek ve temsilcilerinizin çağrıları kolayca filtrelemesine ve daha hızlı çözmesine yardımcı olacaktır.


Dinamik formlar oluşturmak için hızlı bir kılavuz:

  • Hesabınızda yönetici olarak oturum açın .
  • Yönetici >  İş Akışları > Bilet Alanları'na gidin .
  • Dinamik bölümleri , varsayılan alanlar için bilet formunuzdaki en fazla  5 açılır alanla ilişkilendirebilirsiniz . Bu, Ürün, Tip, Grup veya Durum alanları ve özel bir açılır alan olabilir.   
  • Bir açılır listede birden çok bölüm olabilir ve her bölüm birden çok farklı alana sahip olabilir.




  • Bölüm  Ekle düğmesine tıklayın (açılır alanın yanındaki artı simgesi). 
  • Aşağıdaki açılır pencerede, bölüme bir başlık verin ve açılır listedeki bir değerle ilişkilendirin. Son kullanıcı belirli bir açılır değeri seçtiğinde, ilgili bölüm kendisine gösterilecektir.




  • Çeşitli form alanlarını kullanarak Bölümlerin her birindeki alanları özelleştirebilirsiniz. Sürükle ve bırak form alanlarının ve bunların tipik kullanım durumlarının bir listesini burada bulabilirsiniz.


Özel alan türüÖrnek kullanım durumları
Tek satırlık metinMüşteri adı, şirket adı
Çok satırlı metinEk açıklama, notlar
onay kutusuAbonelikler, Sözleşmeler
SayıSipariş Kimliği, Telefon numarası vb.
Yıkılmak
Miktar, Boyut vb.
TarihSatın alma tarihi, şikayet tarihi vb.
OndalıkYüzde değerleri
Bağımlı alanlarÜlke, Eyalet ve Şehir



  • Her bölüm altında oluşturulan alanlar, bilet görüntüleme filtrelerinde özel alanlar olarak görünecektir. Otomasyon kuralları oluşturmak için de kullanılabilirler.
  • Her Bölümün altındaki form alanlarından herhangi birini sürükleyip bırakabilirsiniz. Bir bölümdeki alanların sırasını da  yeniden düzenleyebilirsiniz .



  • Adının yanındaki çöp kutusu/arşiv simgesine tıklayarak bir bölümü silebilir veya arşivleyebilirsiniz . Her bölümün altındaki alanları silmediğiniz sürece bir bölümü silemeyeceğinizi lütfen unutmayın.
  • Mevcut bir alan adıyla yeni bir alan oluşturamazsınız. Bir bölümün altında zaten oluşturulmuş bir alan oluşturmak istiyorsanız, onu yeni bölümünüze kopyalamanız/taşımanız gerekir.
  • Alanları hedef bölüme sürükleyip bırakarak  bir bölümden diğerine  taşıyabilir   veya  kopyalayabilirsiniz .
    • Bir alanın kaynak bölümden hedef bölüme taşınması, o alanın kaynak bölümde tekrarlanmasını kaldıracak ve onu hedef bölüme taşıyacaktır. 
    • Bir bilet alanının kaynak bölümden hedef bölüme kopyalanması, o alanın kaynakta varlığını koruyacak ve yalnızca bir kopyasını hedef bölüme ekleyecektir. Kopyalama, alanın yeni bir örneğini oluşturmaz.  Aynı alanı birden çok bölümde kullanmak istediğinizde bir alanı kopyalayabilirsiniz. 




  • Formu özelleştirdikten sonra Kaydet'i tıklayın . Temsilcileriniz ve müşterileriniz artık bir çağrı oluşturduklarında yeni dinamik formu görecekler.

 

Dinamik çağrı formu - Temsilci görünümü





Dinamik çağrı formu - Son kullanıcı görünümü 


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız