Bilet Formlarındaki Dinamik Bölümler

Şu tarihte değiştirildi Prş, 18 Ock şunda: 7:25 AM

Uygulanabilir Planlarbaşlangıç Büyüme Pro Kurumsal

Bilet formunuzu dinamik hale getirebilirsiniz, böylece alanlar kullanıcı girişine bağlı olarak değişir. Freshservice'te, oluşturduğunuz özel açılır menü alanlarına dinamik bölümler ekleyebilirsiniz. Kullanıcı açılır menü içinde hangi seçeneği seçerse, farklı alan kümeleri görünebilir. Örneğin, IT ekibine yönlendirilen biletler için, sorunlu cihazın çalışma istasyonu numarası ve IP adresi gibi ayrıntıları yakalamak isteyebilirsiniz; Finans ile ilgili biletlerde ise çalışan ID, işe başlama tarihi gibi alanlar bulunabilir. 


Bilet formunuzda dinamik bölümleri kullanmak, yapısını iyileştirecek ve temsilcilerinizin biletleri kolayca filtrelemesine ve daha hızlı çözmesine yardımcı olacaktır. 


Dinamik formlar oluşturmak için hızlı rehber:

  • Yönetici olarak hesabınıza giriş yapın. 
  • Admin sekmesine gidin. 
  • Hesap Ayarları altında Field Manager'ı tıklayın. Hesabınız birden fazla iş alanına sahipse, Admin > {Çalışma Alanı Adı} > Hesap Ayarları > Field Manager'a gidin. 
  • Bilet formundaki herhangi bir özel açılır menü alanının altına birden fazla bölüm ekleyebilirsiniz. Bir bölüm, çeşitli tiplerde birden çok alana sahip olabilir. 
  • Dinamik bölümleri bilet formunuzdaki herhangi 5 özel açılır menü alanı ile ilişkilendirebilirsiniz. 



  • Drop-down alanını ekledikten sonra şablonu kaydettiğinizde, üzerine geldiğinizde 'Bölüm Ekle' seçeneği görünür. 




  • Ardından açılan pencerede bölüme bir başlık verin ve bu bölümle ilişkilendirilmiş tüm tip alan değerlerini seçin. Böylece belirli bir öğe seçildiğinde, atanan bölüm son kullanıcıya gösterilir. 



  • Her bir Bölümdeki alanları çeşitli form alanları kullanarak özelleştirebilirsiniz. İşte sürükleyip bırakabilir form alanları ve tipik kullanım durumlarının bir listesi. 


            

Özel alan tipi
Örnek kullanım durumları
Tek satır metin
Cihaz adı vb.
Çoklu satır metin
Sorun açıklaması, ek notlar vb.
Onay kutusu
BYOD vb.
Sayı
Cihaz Kimliği, telefon numarası vb. 
Açılır menü
Cihaz modeli vb.
Tarih
Sorun başlangıç tarihi vb.
Ondalık
IP adresi vb.
Bağımlı AlanlarSorun kategori ve alt kategori



  • Her bölüm altında oluşturulan alanlar, bilet görünüm filtrelerinde özel alanlar olarak görünecek. Ayrıca, bunlar otomasyon kuralları oluşturmak için de kullanılabilir. 
  • Her bir bölüm altındaki form alanlarını sürükleyip bırakabilirsiniz. Aynı zamanda, bir bölüm içindeki alanların sırasını da yeniden düzenleyebilirsiniz.
  • Bir bölümü adının yanındaki çöp kutusu simgesine tıklayarak silebilirsiniz. Lütfen unutmayın ki, her bölümü silmek için o bölüm altındaki alanları silmedikçe başaramazsınız. 
  • Aynı alan adıyla yeni bir alan oluşturamazsınız. Eğer zaten bir bölüm altında oluşturulmuş bir alanı kullanmak istiyorsanız, onu yeni bölümünüze kopyalamak/taşımak zorundasınız. 
  • Alanları bir bölümden diğerine taşımak veya kopyalamak için, onları hedef bölüme sürükleyip bırakabilirsiniz. 
    • Kaynak bölümden bir alanı hedef bölüme taşımak, o alanın kaynak bölümdeki bulunuşunu kaldırır ve onu hedef bölüme taşır. 
    • Kaynak bölümden bir alanı hedef bölüme kopyalamak, bu alanı kaynakta korur ve sadece onun bir kopyasını hedef bölüme ekler. Kopyalama, alanın yeni bir örneğini oluşturmaz. Bir alanı birden çok bölümde kullanmak istiyorsanız, kopyalama işleminden yararlanabilirsiniz. 
  • Formu özelleştirdikten sonra Kaydet'e tıklayın. Şimdi temsilcileriniz ve müşterileriniz bir bilet oluşturduklarında yeni dinamik formu görecekler. 


 


İşte dinamik bölümlere sahip bir formun nasıl görüneceği: 








Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız