Yanıtlarınızdan birinde hazır bir yanıt kullanmak yalnızca birkaç tıklama alır. Ancak unutmayın, bunları önceden oluşturmanız ve hazır bulundurmanız gerekecektir.
Bir destek talebinde hazır yanıt kullanmak için hızlı kılavuz:
Kontrol panelinden veya destek talebi listesinden herhangi bir destek talebine tıklayın.
Destek talebi içinden Yanıtla düğmesine tıklayın.
Bir Hazır Yanıt eklemek için metin alanının sağ üst köşesindeki konuşma balonu simgesine tıklayın. Hazır yanıtların nasıl yapılandırılacağını öğrenmek için buraya tıklayın. Yalnızca çalışma alanı düzeyinde yapılandırılabilirler. Bir müşteri temsilcisinin erişebildiği çalışma alanlarındaki tüm hazır yanıtlar, hazır yanıt ayarlarında doldurulacaktır.
Mevcut hazır yanıtların listesini içeren bir ışık kutusu görünür.
Yanıta eklemek istediğiniz yanıta tıklayın.
Önceden biçimlendirilmiş yanıt şablonu, dinamik içerikle birlikte artık yanıta eklenir ve müşteriye gönderilmeye hazır hale gelir.
- Hazır yanıtınızı talep sahibine göndermek için Gönder düğmesine basın.
Hazır Yanıtlar için şablonların nasıl oluşturulacağı veya Hazır Yanıtlara dinamik yer tutucuların nasıl ekleneceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için buradaki makalelere başvurabilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız