Destek talebi yanıtlarında hazır yanıtları kullanma

Şu tarihte değiştirildi Prş, 7 Mrt şunda: 6:11 AM

Yanıtlarınızdan birinde hazır bir yanıt kullanmak yalnızca birkaç tıklama alır. Ancak unutmayın, bunları önceden oluşturmanız ve hazır bulundurmanız gerekecektir.


Bir destek talebinde hazır yanıt kullanmak için hızlı kılavuz:


  • Yanıta eklemek istediğiniz yanıta tıklayın.

  • Önceden biçimlendirilmiş yanıt şablonu, dinamik içerikle birlikte artık yanıta eklenir ve müşteriye gönderilmeye hazır hale gelir.

  • Hazır yanıtınızı talep sahibine göndermek için Gönder düğmesine basın.

Hazır Yanıtlar için şablonların nasıl oluşturulacağı veya Hazır Yanıtlara dinamik yer tutucuların nasıl ekleneceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için buradaki makalelere başvurabilirsiniz.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız