Bilet, sorun, değişiklik ve serbest bırakma görev formunuzda özel alanlar oluşturma

Şu tarihte değiştirildi Cum, 19 Ock şunda: 7:19 AM

Freshservice size, servis masanızdaki etkinlikleri takip etmeyi kolaylaştırır; her bir bilet, problem, değişiklik ve sürümle ilgili görevler oluşturmanıza izin vererek çalışmayı daha küçük parçalara ayırabilir ve bunları ekip içinde atanabilirsiniz.


Bilet/problem/değişiklik/sürümdeki görev formu varsayılan olarak başlık, not, grup, atanacak kişi, durum, önceden bildir, ve tamamlanma tarihi gibi bir dizi alan içerir. Ancak, görev formunu iş türünüze veya destek sürecinize özgü alanları içerecek şekilde özelleştirebilirsiniz. 


Lütfen Yönetim → Hizmet Yönetimi → Hizmet Masası Ayarları → Alan Yöneticisi'ne gidin. 


Bilet Görev Alanlarını yapılandıralım. Benzer şekilde, bunu Problem, Değişiklik ve Sürüm görev alanları için de yapabilirsiniz.

Bu bölüm, varsayılan alanlarla birlikte özel alanları içermektedir.


Sürükle ve bırak alanlarını kullanarak özel alanları bilet görev formunuza ekleyin. 



Kullanılabilen farklı özel alan türleri nelerdir?



Freshservice has different kinds of task fields that let you capture various types and levels of information.

Özel Alan Türü

Örnek Kullanım Alanları

Görev Sınırları

Tek Satır Metin

Bilet Görev Kimliği 

150

Çok Satırlı Metin

Ek açıklamalar, adresler, notlar 

30

Onay Kutusu

Abonelikler, Anlaşmalar 

15

Sayı

Sipariş Kimliği, Telefon numarası vb. 

15

Açılır Liste

Miktar, boyut vb.

15

Tarih

Satın alma tarihi, şikayet tarihi vb. 

10

Ondalık

Yüzde değerleri 

10

URL

Bağlantı, URL



Alan özelliklerini anlamak 

Yeni alanlar eklemenin ve bunları yeniden düzenlemenin yanı sıra, bilet görev formundaki her alanın özelliklerini tanımlayabilirsiniz. Alan özelliklerini kullanarak, görev formundaki alanların destek temsilcilerinin gördüğü şeyi kontrol edebilir ve helpdesk'inizde iş akışlarını daha iyi yönetebilirsiniz. 




İşte alanlarınızla yapabileceğiniz bir dizi şey: 

Davranış

Bu ne anlama geliyor

Görev oluştururken gereklidir

Temsilci, görevi oluşturmadan önce alanı doldurmalıdır

Görevi tamamlarken gerekli

Temsilci görevi kapatmadan önce alanı doldurmalıdır

Alan Adı

Temsilcilerinize gösterilen alanın adını görüntüler


Benzer şekilde, Problem, Değişiklik ve Sürüm görevleri için de form alanlarını yapılandırabilirsiniz. 








Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız