Freshservice size, servis masanızdaki etkinlikleri takip etmeyi kolaylaştırır; her bir bilet, problem, değişiklik ve sürümle ilgili görevler oluşturmanıza izin vererek çalışmayı daha küçük parçalara ayırabilir ve bunları ekip içinde atanabilirsiniz.
Bilet/problem/değişiklik/sürümdeki görev formu varsayılan olarak başlık, not, grup, atanacak kişi, durum, önceden bildir, ve tamamlanma tarihi gibi bir dizi alan içerir. Ancak, görev formunu iş türünüze veya destek sürecinize özgü alanları içerecek şekilde özelleştirebilirsiniz.
Lütfen Yönetim → Hizmet Yönetimi → Hizmet Masası Ayarları → Alan Yöneticisi'ne gidin.
Bilet Görev Alanlarını yapılandıralım. Benzer şekilde, bunu Problem, Değişiklik ve Sürüm görev alanları için de yapabilirsiniz.
Bu bölüm, varsayılan alanlarla birlikte özel alanları içermektedir.
Sürükle ve bırak alanlarını kullanarak özel alanları bilet görev formunuza ekleyin.
Kullanılabilen farklı özel alan türleri nelerdir?
Freshservice has different kinds of task fields that let you capture various types and levels of information.
Özel Alan Türü | Örnek Kullanım Alanları | Görev Sınırları |
Tek Satır Metin | Bilet Görev Kimliği | 150 |
Çok Satırlı Metin | Ek açıklamalar, adresler, notlar | 30 |
Onay Kutusu | Abonelikler, Anlaşmalar | 15 |
Sayı | Sipariş Kimliği, Telefon numarası vb. | 15 |
Açılır Liste | Miktar, boyut vb. | 15 |
Tarih | Satın alma tarihi, şikayet tarihi vb. | 10 |
Ondalık | Yüzde değerleri | 10 |
URL | Bağlantı, URL |
Alan özelliklerini anlamak
Yeni alanlar eklemenin ve bunları yeniden düzenlemenin yanı sıra, bilet görev formundaki her alanın özelliklerini tanımlayabilirsiniz. Alan özelliklerini kullanarak, görev formundaki alanların destek temsilcilerinin gördüğü şeyi kontrol edebilir ve helpdesk'inizde iş akışlarını daha iyi yönetebilirsiniz.
İşte alanlarınızla yapabileceğiniz bir dizi şey:
Davranış | Bu ne anlama geliyor |
Görev oluştururken gereklidir | Temsilci, görevi oluşturmadan önce alanı doldurmalıdır |
Görevi tamamlarken gerekli | Temsilci görevi kapatmadan önce alanı doldurmalıdır |
Alan Adı | Temsilcilerinize gösterilen alanın adını görüntüler |
Benzer şekilde, Problem, Değişiklik ve Sürüm görevleri için de form alanlarını yapılandırabilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız