Bilet, sorun, değişiklik ve serbest bırakma görev formunuzda özel alanlar oluşturma

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 6:10 AM

Freshservice, her destek talebi, sorun, değişiklik ve sürümle ilgili görevler oluşturmanıza olanak tanıyarak hizmet masanızdaki faaliyetleri takip etmenizi kolaylaştırır. Görevler oluşturarak büyük işleri daha küçük parçalara ayırabilir ve işi yönlendirmek için bunları işlevler arası olarak atayabilirsiniz




Destek talebi/sorun/değişiklik/yayındaki görev formu varsayılan olarak başlık, not, grup, atama, durum, önce bildir ve son tarih gibi bir dizi alan içerir. Ancak, görev formunu iş türünüze veya destek sürecinize özgü alanlar içerecek şekilde özelleştirebilirsiniz. 




Lütfen Yönetici → Hizmet Yönetimi → Hizmet Masası Ayarları → Alan Yöneticisi'ne gidin.


Ticket'ın Görev Alanlarını yapılandıralım. Benzer şekilde, bunu Sorun, Değişiklik ve Yayınlama görev alanları için de yapabilirsiniz.



Bu bölüm, varsayılan alanların yanı sıra özel alanlar da içerir.


Destek talebi görev formunuza özel alanlar eklemek için sürükle ve bırak alanlarını kullanın.



Kullanılabilen farklı özel alan türleri nelerdir?


Freshservice, çeşitli bilgi türlerini ve seviyelerini yakalamanıza olanak tanıyan farklı türde görev alanlarına sahiptir.

Özel alan türü

Örnek kulllanım alanları

Görev sınırları

Tek satılı metin

Bilet görev kimliği

150

Çok satırlı metin

Ek açıklamalar, adresler, notlar

30

Onay kutusu

Abonelikler, anlaşmalar

15

Sayı

Sipariş kimliği, telefon numarası vb.

15

Açılır menü

Miktar, boyut vb.

15

Tarih

Satın alma tarihi, şikayet tarihi vb.

10

Ondalık

Yüzde Değerler

10

URL

Link, URL



Alan özelliklerini anlama


Yeni alanlar eklemenin ve bunları yeniden düzenlemenin yanı sıra, destek talebi görev formunuzdaki her bir alanın özelliklerini de tanımlayabilirsiniz. Temsilcilerinizin görev formunda ne göreceğini kontrol etmek ve yardım masanızda iş akışlarınızı daha iyi yönetmek için alan özelliklerini kullanabilirsiniz.




Alanlarınızla yapabileceğiniz bir sürü şey var. 

Davranış

Bu ne anlama geliyor?

Görev oluştururken gereklidir

Temsilci, görevi oluşturmadan önce alanı doldurmalıdır

Görevi tamamlarken gerekli

Temsilci görevi kapatmadan önce alanı doldurmalıdır

Alan adı

Temsilcilerinize gösterilen alanın adını görüntüler


Benzer şekilde, Sorun, Değişiklik ve Yayımlama görevleri için form alanlarını yapılandırabilirsiniz 











Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız