Freshservice, her destek talebi, sorun, değişiklik ve sürümle ilgili görevler oluşturmanıza olanak tanıyarak hizmet masanızdaki faaliyetleri takip etmenizi kolaylaştırır. Görevler oluşturarak büyük işleri daha küçük parçalara ayırabilir ve işi yönlendirmek için bunları işlevler arası olarak atayabilirsiniz
Destek talebi/sorun/değişiklik/yayındaki görev formu varsayılan olarak başlık, not, grup, atama, durum, önce bildir ve son tarih gibi bir dizi alan içerir. Ancak, görev formunu iş türünüze veya destek sürecinize özgü alanlar içerecek şekilde özelleştirebilirsiniz.
Lütfen Yönetici → Hizmet Yönetimi → Hizmet Masası Ayarları → Alan Yöneticisi'ne gidin.
Ticket'ın Görev Alanlarını yapılandıralım. Benzer şekilde, bunu Sorun, Değişiklik ve Yayınlama görev alanları için de yapabilirsiniz.
Bu bölüm, varsayılan alanların yanı sıra özel alanlar da içerir.
Destek talebi görev formunuza özel alanlar eklemek için sürükle ve bırak alanlarını kullanın.
Kullanılabilen farklı özel alan türleri nelerdir?
Freshservice, çeşitli bilgi türlerini ve seviyelerini yakalamanıza olanak tanıyan farklı türde görev alanlarına sahiptir.
Özel alan türü | Örnek kulllanım alanları | Görev sınırları |
Tek satılı metin | Bilet görev kimliği | 150 |
Çok satırlı metin | Ek açıklamalar, adresler, notlar | 30 |
Onay kutusu | Abonelikler, anlaşmalar | 15 |
Sayı | Sipariş kimliği, telefon numarası vb. | 15 |
Açılır menü | Miktar, boyut vb. | 15 |
Tarih | Satın alma tarihi, şikayet tarihi vb. | 10 |
Ondalık | Yüzde Değerler | 10 |
URL | Link, URL |
Alan özelliklerini anlama
Yeni alanlar eklemenin ve bunları yeniden düzenlemenin yanı sıra, destek talebi görev formunuzdaki her bir alanın özelliklerini de tanımlayabilirsiniz. Temsilcilerinizin görev formunda ne göreceğini kontrol etmek ve yardım masanızda iş akışlarınızı daha iyi yönetmek için alan özelliklerini kullanabilirsiniz.
Alanlarınızla yapabileceğiniz bir sürü şey var.
Davranış | Bu ne anlama geliyor? |
Görev oluştururken gereklidir | Temsilci, görevi oluşturmadan önce alanı doldurmalıdır |
Görevi tamamlarken gerekli | Temsilci görevi kapatmadan önce alanı doldurmalıdır |
Alan adı | Temsilcilerinize gösterilen alanın adını görüntüler |
Benzer şekilde, Sorun, Değişiklik ve Yayımlama görevleri için form alanlarını yapılandırabilirsiniz
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız