Yeni destek temsilcileri ekleme

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 19 Tem, 2023 şunda: 9:05 AM

Freshdesk'inize tam zamanlı ve ara sıra temsilciler ekleyebilirsiniz . Temsilcilerinizin her birinin Freshdesk'inizin hangi bölümlerini görebileceğini ve hangi eylemleri gerçekleştirebileceğini sınırlayabilirsiniz. Ayrıca doğrudan Freshdesk'ten Freshcaller ve Freshchat'inize temsilciler ekleyebilirsiniz.

Freshdesk'e temsilci eklemek için hızlı bir kılavuz:

  1. Destek portalınızda Yönetici olarak oturum açın.
  2. Sol paneldeki Yönetici sekmesi   > Ekip > Aracılar'a tıklayın .
  3. Freshdesk'inizdeki tüm aracıların bir listesini görüntüleyebilirsiniz.
  4. Yeni bir temsilci eklemek için üst kattaki Yeni Temsilci düğmesine tıklayın.


  1. Radyo düğmesini kullanarak yeni temsilcinizin tam zamanlı mı yoksa geçici bir temsilci mi olacağını seçebilirsiniz.
  2. Ara sıra aracı erişimi için 3 ücretsiz günlük giriş hakkı alacaksınız (hesap için bir bütün olarak). Nadiren aracı, oturum açtığı her gün bir günlük geçiş hakkı kullanır. Yani 3 geçişle, 3 geçici temsilcinin her biri bir kez oturum açabilir veya bir temsilci 3 gün boyunca oturum açabilir. Daha fazla günlük geçiş eklemek için Yönetici sekmesi altındaki 'Günlük Geçişler'i tıklayın


Şimdi tam zamanlı bir aracı eklemeyi deneyelim (prosedür ara sıra aracılar için aynıdır)

  1. Aracının e-posta adresini E-posta  (gerekli alan) altında belirtin.
  2. E-posta adresini girdikten sonra, sistem bunun hesabınızda mevcut bir kullanıcı olup olmadığını kontrol edecektir. Eğer öyleyse, aynı şekilde bilgilendirileceksiniz. E-posta adresi yeniyse, daha fazla ayrıntı girme seçeneğine sahip olacaksınız - Tam ad, İş numarası, Cep telefonu numarası ve Ünvan.
  3. Temsilciniz için bir profil resmi ekleyebilirsiniz veya daha sonra temsilci tarafından oturum açtıktan sonra eklenebilir.
  4. Tüm temsilcilerinizin standart bir imza kullanmasını istiyorsanız, onu biçimlendirmek için İmza kutusunu kullanabilirsiniz. Resim, bağlantı ekleyebilir, metni tamamen biçimlendirebilir ve imzayı kopyalayıp diğer aracıların imza kutusuna yapıştırabilirsiniz.



Bilet kapsamı


Bilet kapsamı, temsilcilerin Freshdesk'inizde hangi destek talebini görebileceğini belirler. Varsayılan olarak kapsam Global'dir (temsilciler Freshdesk'inizdeki her şeyi görebilir). Ayrıca, yalnızca kendilerine atanan biletleri mi (Kısıtlı erişim) veya ait oldukları Temsilci Grubuna atanan tüm biletleri mi (Grup erişimi) görebileceklerini de seçebilirsiniz.




Roller


Rol, bir temsilcinin Freshdesk'inizde hangi özelliklere erişebileceğini belirler. Örneğin, bir "Hesap Yöneticisi", Freshdesk faturalandırmanız da dahil olmak üzere Freshdesk'iniz üzerinde tam kontrole sahipken, bir "Temsilci" yalnızca destek taleplerinde yanıtlama ve çözümleme gibi işlemler gerçekleştirebilir. Roller ve kapsamdan nasıl farklı oldukları hakkında daha fazla bilgi edinin


Destek kanalları



Bir Omnichannel Freshdesk planındaysanız ( Estate Omnichannel veya Forest Omnichannel) temsilci yönetimi merkeziden merkeze doğru yapılır. Kanallar arasında aracı erişimini kabul etmek ve yönetmek daha kolay hale gelir. 

  • Aracıları yalnızca Freshdesk'ten  ekleyebilir veya silebilirsiniz
  • Freshdesk'te aracı olarak seçtiğiniz rol, Freshchat ve Freshcaller'a taşınacaktır.
  • Freshdesk'te bir temsilcinin rolüne ilişkin herhangi bir güncelleme, anında Freshchat ve Freshcaller ile eşitlenir. Öte yandan, Freshchat ve Freshcaller'da bir temsilcinin rolünü değiştirirseniz bu, Freshdesk'inizle eşitlenmeyecektir. Freshdesk'te yaptığınız değişiklikler, Freshchat veya Freshcaller'da yaptığınız değişiklikleri geçersiz kılabilir.

Bağımsız bir Freshdesk planı kullanıyorsanız (Sprout to Forest)

  • "Telefon" ve "Sohbet"in etkinleştirilmesi, aracının sırasıyla Freshcaller ve Freshchat'ta oluşturulmasını sağlar
  • Freshdesk'te seçtiğiniz rol, Freshchat ve Freshcaller'da aynı rolle eşleştirilecektir. 
  • Ayrıca Freshcaller ve Freshchat'ten aracılar da ekleyebilirsiniz. 



Grupları temsilcilerle ilişkilendirme

  • Temsilcileri yardım masasına eklerken bir veya daha fazla gruba ekleyebilirsiniz.
  • Mevcut grupların listesini görmek ve yeni temsilcinizle ilişkilendirilecek grupları seçmek için Grupları İlişkilendir düğmesine tıklayın.


Dil ve saat dilimi seçenekleri

  • Bahçe planında veya üzerindeyseniz aracılar için belirli diller ayarlayabilirsiniz. Temsilciler, destek portalını seçilen dilde görecektir.
  • Ek olarak, Emlak ve Orman planlarında, Freshdesk'inizdeki her temsilci için belirli saat dilimleri ( SLA politikalarında geçerli olan) ayarlayabilirsiniz . 
  • Gerekli tüm bilgileri girdikten sonra Kaydet'i tıklayın


  • Aracı,  aracının oturum açabileceği ve parolayı ayarlayabileceği bir aktivasyon e-postası alır. 
  • Temsilcinin sayfasına döndüğünüzde, her temsilcinin yanındaki Düzenle  düğmesine tıklayarak bilgilerinde değişiklik yapabilirsiniz.
  • Temsilcileri Sil  düğmesine tıklayarak da silebilirsiniz Bir temsilci silindiğinde, Freshdesk'inizde bir ilgili kişi haline gelir.
  • Temsilci silindikten sonra, söz konusu temsilciye atanan biletlerin ataması kaldırılacaktır. 


"Mevcut Freshworks kullanıcısı" hatası


Bazen bir aracı eklemeye çalıştığınızda, kullanıcının zaten var olduğunu belirten bir hata mesajı alabilirsiniz. Bunun iki nedenden biri olabilir:

  • E-posta adresi zaten bir aracıyla ilişkilendirilmiş. 
  • E-posta adresi, Freshdesk'inizdeki mevcut veya silinmiş bir 'İlgili Kişi' ile ilişkilidir. Bu durumda, Freshdesk'te Müşteriler sekmesine gidip ilgili kişinin adına tıklayarak ve açılan ekranda Bir Temsilciye Dönüştür'ü seçerek bir kişiyi temsilciye dönüştürebilirsiniz 



'Bir aracıya dönüştürmek, bu kişinin tüm ikincil e-postalarını silecek' mesajı


Bir kişi için ' Bir Aracıya Dönüştür ' seçeneğini kullandığınızda , bir açılır mesajla yönlendirilirsiniz: 'Bir aracıya dönüştürmek, bu kişinin tüm ikincil e-postalarını siler. Dönüştürmeye devam edilsin mi?': 



Bir temsilci, aracı profiliyle ilişkilendirilmiş yalnızca bir e-posta adresine sahip olabilir. Bu mesaj, kişinin ilişkili birden fazla e-posta adresi olması durumunda, birincil e-posta adresinin temsilcinin e-posta adresi olarak alınacağını ve kalan e-posta adreslerinin (ikincil e-posta adresleri) silineceğini bildirmek içindir.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız