Yeni destek temsilcileri ekleme

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 7 Ağu, 2023 şunda: 3:45 AM

Freshdesk'inize tam zamanlı ve geçici temsilciler ekleyebilirsiniz. Her bir temsilcinizin Freshdesk'inizin hangi bölümlerini görebileceğini ve hangi eylemleri gerçekleştirebileceğini kısıtlayabilirsiniz. Ayrıca temsilcilerin Freshcaller ve Freshchat'inize doğrudan Freshdesk'ten eklenmesini sağlayabilirsiniz.


Freshdesk'e müşteri temsilcisi eklemek için hızlı bir kılavuz:


Destek portalınıza Yönetici olarak giriş yapın.


Sol paneldeki Yönetici sekmesine tıklayın > Ekip > Temsilciler.


Freshdesk'inizdeki tüm temsilcilerin bir listesini görüntüleyebilirsiniz.


Yeni bir temsilci eklemek için üst kattaki Yeni Temsilci düğmesine tıklayın.




Radyo düğmesini kullanarak yeni temsilcinizin tam zamanlı mı yoksa geçici bir temsilci mi olması gerektiğini seçebilirsiniz.


Ara sıra temsilci erişimi için 3 ücretsiz günlük geçiş hakkı (bir hesap için bir bütün olarak) alacaksınız. Arada sırada giriş yapan bir temsilci, giriş yaptığı her gün bir günlük geçiş kartı kullanacaktır. Yani 3 geçişle, 3 ara sıra müşteri temsilcisinin her biri bir kez giriş yapabilir veya bir müşteri temsilcisi 3 gün boyunca giriş yapabilir. Daha fazla günlük geçiş kartı eklemek için Yönetici sekmesi altındaki 'Günlük Geçiş Kartları'na tıklayın


Şimdi tam zamanlı bir temsilci eklemeyi deneyelim (prosedür ara sıra gelen temsilciler için de aynıdır)

Temsilcinin e-posta adresini E-posta (gerekli alan) altında belirtin.

E-posta adresini girdiğinizde, sistem bu kişinin hesabınızda mevcut bir kullanıcı olup olmadığını kontrol edecektir. Eğer öyleyse, bu durum size bildirilecektir. E-posta adresi yeniyse, daha fazla ayrıntı girme seçeneğine sahip olacaksınız - Tam ad, İş numarası, Cep telefonu numarası ve Unvan.

Temsilciniz için bir profil resmi ekleyebilir veya daha sonra oturum açtıktan sonra temsilci tarafından eklenebilir.


Tüm temsilcilerinizin standart bir imza kullanmasını istiyorsanız, bunu şekillendirmek için İmza kutusunu kullanabilirsiniz. Resimler, bağlantılar ekleyebilir ve metni tamamen biçimlendirebilirsiniz ve imzayı kopyalayıp diğer temsilcilerin imza kutusuna da yapıştırabilirsiniz






Bir faturalandırma döngüsü sırasında yeni bir acente eklenirse, ücretler değişikliklerin yapıldığı zamana göre orantılı olarak hesaplanacaktır.


Bilet kapsamı:

Destek talebi kapsamı, temsilcilerin Freshdesk'inizde hangi destek taleplerini görebileceğini belirler. Varsayılan olarak kapsam Globaldir (müşteri temsilcileri Freshdesk'inizdeki her şeyi görebilir). Ayrıca, temsilcilerin yalnızca kendilerine atanan destek taleplerini mi (Kısıtlı erişim) yoksa ait oldukları Temsilci Grubuna atanan tüm destek taleplerini mi (Grup erişimi) görebileceklerini de seçebilirsiniz.







Roller:

Bir rol, bir temsilcinin Freshdesk'inizde hangi özelliklere erişebileceğini belirler. Örneğin, bir 'Hesap Yöneticisi' Freshdesk faturalandırmanız da dahil olmak üzere Freshdesk'iniz üzerinde tam kontrole sahipken, bir 'Temsilci' biletler üzerinde yalnızca yanıtlama ve çözümleme gibi eylemleri gerçekleştirebilir.





Destek Kanalı:

Destek kanalları, Omnichannel planında veya tek başına Freshdesk planında olmanıza bağlı olarak farklı şekilde çalışır.


Eğer bir Omnichannel Freshdesk planınız varsa (Estate Omnichannel veya Forest Omnichannel) temsilci yönetimi merkezileştirilir. Kanallar arasında acente erişimini başlatmak ve yönetmek daha kolay hale gelir.


Temsilcileri yalnızca Freshdesk'ten ekleyebilir veya silebilirsiniz 


* Freshdesk'te temsilci için seçtiğiniz rol Freshchat ve Freshcaller'a taşınacaktır


* Bir temsilcinin Freshdesk'teki rolünde yapılan herhangi bir güncelleme anında Freshchat ve                   Freshcaller ile senkronize edilecektir. 


* Öte yandan, Freshchat ve Freshcaller'da bir temsilcinin rolünü değiştirirseniz, bu Freshdesk'inize          senkronize edilmeyecektir. 


* Freshdesk'te yaptığınız değişiklikler Freshchat veya Freshcaller'da yaptığınız değişiklikleri geçersiz       kılabilir




Bağımsız bir Freshdesk planınız varsa (Sprout to Forest)


* "Telefon" ve "Sohbet" etkinleştirildiğinde temsilci sırasıyla Freshcaller ve Freshchat üzerinde                 oluşturulacaktır


* Freshdesk'te seçtiğiniz rol Freshchat ve Freshcaller'da aynı rol ile eşleştirilecektir. 


* Temsilcileri Freshcaller ve Freshchat'ten de ekleyebilirsiniz.



Grupları aracılarla ilişkilendirme:


Müşteri temsilcilerini yardım masasına eklerken bir veya daha fazla gruba ekleyebilirsiniz

Mevcut grupların listesini görmek ve yeni temsilcinizle ilişkilendirilecek grupları seçmek için Grupları İlişkilendir düğmesine tıklayın



Grupları aracılarla ilişkilendirme:


Müşteri temsilcilerini yardım masasına eklerken bir veya daha fazla gruba ekleyebilirsiniz

Mevcut grupların listesini görmek ve yeni temsilcinizle ilişkilendirilecek grupları seçmek için Grupları İlişkilendir düğmesine tıklayın





Dil ve saat dilimi seçenekleri:

Bahçe planı veya üzerindeyseniz, temsilciler için belirli diller ayarlayabilirsiniz. Temsilciler destek portalını seçilen dilde göreceklerdir.


Ek olarak, Estate ve Forest planlarında, Freshdesk'inizdeki her temsilci için belirli saat dilimleri (SLA politikaları üzerinde etkili olan) ayarlayabilirsiniz.


Gerekli tüm bilgileri girdikten sonra Kaydet'e tıklayın.






Müşteri temsilcisine, müşteri temsilcisinin giriş yapabileceği ve şifre belirleyebileceği bir aktivasyon e-postası gönderilir.


Temsilci sayfasına geri döndüğünüzde, her bir temsilcinin yanındaki Düzenle düğmesine tıklayabilir ve bilgilerinde değişiklik yapabilirsiniz.


Ayrıca Sil düğmesine tıklayarak müşteri temsilcilerini silebilirsiniz. Bir temsilci silindiğinde, Freshdesk'inizde bir kişi haline gelecektir.


Bir müşteri temsilcisi silindiğinde, söz konusu müşteri temsilcisine atanan destek taleplerinin ataması kaldırılacaktır



Mevcut Freshworks kullanıcısı' hatası


Bazen bir müşteri temsilcisi eklemeye çalıştığınızda, kullanıcının zaten var olduğunu belirten bir hata mesajı alabilirsiniz. Bu iki nedenden birine bağlı olabilir:


E-posta adresi zaten bir temsilci ile ilişkilendirilmiştir. 


E-posta adresi Freshdesk'inizde mevcut veya silinmiş bir 'Kişi' ile ilişkilendirilmiştir. Bu durumda, Freshdesk'teki Müşteriler sekmesine gidip kişi adına tıklayarak ve çıkan ekranda Temsilciye Dönüştür'ü seçerek bir kişiyi temsilciye dönüştürebilirsiniz.


















Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız