Önerilen Çözümleri kullanarak biletlerinize doğru kBase makalesini ekleme

Şu tarihte değiştirildi Cum, 16 Şbt şunda: 5:50 AM

Uygulanabilir PlanlarBaşlangıç Büyüme Pro Kurumsal

Temsilcileriniz zorlu bir destek talebini çözmeye çalışırken, onlara yardımcı olabilecek mevcut çözümler için bilgi tabanınızda arama yapmaları mantıklıdır. Google'ın insanların ne hakkında arama yapmaları gerektiği konusunda önerilerde bulunduğu bir dünyada, müşteri temsilcilerinizin müşterilere yardımcı olması için doğru yanıtları manuel olarak bulmak en iyisi değildir.

Freshservice size otomatik olarak biletin hemen yanında olası çözümlerin "akıllı önerilerini" sunar. Tek yapmanız gereken uygun çözüme tıklamak ve ilgili bilgi tabanı URL'sinin yanıtınıza otomatik olarak eklenmesini sağlamaktır.


Destek taleplerini yanıtlarken önerilen çözümleri kullanmak için hızlı kılavuz:

  • Kontrol Panelinden veya Destek Talepleri sekmesinden herhangi bir destek talebine tıklayın.

  • Sağ taraftaki menüden Çözüm Öner seçeneğine tıklayın.

  • Bu destek talebi için önerilen akıllı çözümler bir liste halinde görüntülenir.

  • Bilgi tabanında ilgili makaleyi açmak için herhangi bir Çözüme tıklayın.

  • Uygun çözümün üzerine gelin ve alt menüden İçerik Ekle veya URL Ekle seçeneklerinden birini seçin.

  • Çözüm makalesinin tüm içeriği veya bağlantısı destek talebi yanıtına eklenir.

  • İşiniz bittiğinde Gönder veya Gönder ve Çöz seçeneğine tıklayın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız