Freddy-AI kullanarak self servis için yardım makaleleri oluşturun

Şu tarihte değiştirildi Cum, 15 Mrt şunda: 4:12 AM

Not: Bu Beta şu anda yalnızca Enterprise planında mevcuttur ve yalnızca İngilizce dilinde desteklenmektedir.


İlgili ve dikkat çekici yardım makaleleri oluşturmak, self-servisi teşvik etmek ve geliştirmek için kritik öneme sahiptir. Ancak yardım makaleleri yazmak araştırma, taslak hazırlama, inceleme ve daha fazlasını gerektirir ve bu da zaman ve kaynak gerektirir. Bu nedenle hizmet yönetimi ekipleri, yardım makalesi oluşturmaya diğer yüksek değerli işlerden daha fazla öncelik vermekte ve dolayısıyla saptırma ve kendi kendine yardım fırsatlarını kaçırmaktadır.


Freddy-AI ile hizmet yönetimi ekipleriniz makalelerini anında hazırlayabilir. Freshservice'in yapay zeka destekli yardım makalesi oluşturucusunu kullanarak, herkese açık bilgi kaynaklarından seçtiğiniz herhangi bir konu hakkında otomatik olarak makaleler oluşturun. 




Nerede Bulabilirim?

  1. Yönetici portalında Bilgi tabanınıza gidin. 

  2. Yeni makale üzerine tıklayın.

  3. Bir makale oluşturmak istediğiniz konuyu girin. 

  1. Git'e tıklayın. Makale oluşturma işlemi başlar. Birkaç saniye sürebilir. Makale özelliklerini eklemeye başlayabilirsiniz.

  2. Oluşturma tamamlandığında, makale başlığı ve içeriği görünür olacaktır. Gereken diğer değişiklikleri yapabilir ve yayınlayabilirsiniz. 




Not: 

  • Bu özellik yalnızca yöneticiler, hesap yöneticileri ve SD Süpervizörü için kullanılabilir. Diğer rollere erişim, çözümler bölümündeki Roller modülünden verilebilir.

  • Şu anda içerik genel kaynaklardan oluşturulmaktadır. Çok yakında: Bağlamsal içerik oluşturma.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız