Not: Lütfen bu makalenin tamamını okuduğunuzdan ve yapmanız gerekebilecek işlemleri anladığınızdan emin olun.
Size daha iyi hizmetler sunmak ve kesintisiz bir BT hizmet yönetimi deneyimi yaşamanızı sağlamak için bazı sistemlerimizde ve özelliklerimizde değişiklikler yapıyoruz. Tüm bu değişikliklerin ayrıntıları ve etkileri aşağıda listelenmiştir:
Team Huddle'ın kullanımdan kaldırılması.
Eski Slack Servicebot Uygulamasının kullanımdan kaldırılması
Diyaloğa Dayalı Kullanıcı Arayüzünün Durdurulması
Konserve Yanıt Önerici ve Çözüm Makalesi Önericinin Durdurulması
Freshservice Analytics'te Freddy'ye Sor uygulamasının sonlandırılması
Team Huddle'ın Sonlandırılması
Not: Bu değişiklik için son tarih 1 Nisan 2024'tür.
İşbirliği özelliklerini daha da geliştirmeye ve yeni özellikler eklemeye devam edeceğimiz Microsoft Teams ve Slack ile entegrasyonlara odaklandığımız için, temsilcilerin Biletler modülü içinde diğer temsilcilerle işbirliği yapmasına yardımcı olan Team Huddle özelliği 1 Nisan 2024 itibariyle sonlandırılacaktır.
Ne değişecek?
Biletler modülü içindeki 'Tartış' özelliği (yeni biletlerin yanı sıra mevcut konuşmaları olan eski biletler için), bu özellik kullanımdan kaldırıldığında artık kullanılamayacaktır.
Daha fazla ayrıntı burada.
Eski Slack Servicebot'un kullanımdan kaldırılması
Servicebot'un yeni geliştirilmiş sürümüne tam teşekküllü destek vermeye hazırlanırken, Slack Servicebot'un eski sürümü 1 Mayıs 2024 itibariyle kullanımdan kaldırılacaktır.
Ne değişiyor?
Temsilcilerin artık Slack için eski Servicebot'a erişimi olmayacak. Geliştirilmiş Slack Servicebot'u Freshservice Marketplace'ten yüklemeniz ve eski Slack Servicebot kullanımdan kaldırılmadan önce çalışanlarınızın geçişini yapmanız gerekecektir.
Slack kanallarına eşlenmiş herhangi bir Freshservice grubunuz varsa, yeni Servicebot'u yükledikten sonra bu eşlemelerin yeniden oluşturulması gerekecektir.
Daha fazla ayrıntı burada.
Konuşma Arayüzünün Kullanımdan Kaldırılması
Destek portalımızın en son sürümünün yanı sıra Slack ve MS Teams gibi işbirliği platformları aracılığıyla arayüzlerimizi desteklemeye ve geliştirmeye odaklandığımız için, Conversation UI talep portalını 1 Mayıs 2024 itibariyle sonlandıracağız.
Ne değişiyor?
Kullanıcıların hizmet masasıyla etkileşime geçmesi için diyalogsal UI talep eden portalı artık kullanılamayacaktır. Kullanıcılar, destek portalının iletişimsel olmayan arayüzüne yönlendirilecektir.
Daha fazla ayrıntı burada.
Konserve Yanıt Önerici ve Çözüm Makalesi Önericinin Kullanımdan Kaldırılması
Freddy Copilot teklifimizin bir parçası olan yeni Yanıt Önerici, hem Konserve Yanıt Önerici (CRS) hem de Çözüm Makalesi Önerici'nin (SAS) geliştirilmiş bir versiyonu olduğundan, bunlar 1 Mayıs 2024 itibariyle kullanımdan kaldırılacaktır.
Ne değişiyor?
Hem CRS hem de SAS bu sonlandırmadan sonra mevcut olmayacaktır.
Not:
- Yanıt Önerici şu anda genel beta aşamasındadır ve 5 Şubat 2024 tarihinden itibaren ücretli bir özellik olarak kullanıma sunulacaktır.
- Kullanıcılar hazır yanıtlar ve çözüm makaleleri oluşturabilecek ve kullanabilecektir. Yalnızca 'önerici' (sezgisel olarak yanıtlar veya makaleler öneren) durdurulacaktır.
Daha fazla ayrıntı burada.
Freshservice Analytics'te Freddy'ye Sor özelliğinin kullanımdan kaldırılması
Not: Freshservice Analytics'teki Freddy'ye Sor uygulaması Ocak 2024'te sonlandırıldı.
Ne değiiyor?
Freshservice Analytics'teki Freddy'ye Sor işlevi Ocak 2024'ten itibaren durdurulacaktır.
Daha fazla ayrıntı burada.
Her türlü destek veya sorunuz için lütfen support@freshservice.com adresine ulaşın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız